WOW 35 ABO'S!!!! love jullie guys <3___<3



ps. dit hoofdstukje was al voor vanochtend, maar dan typ ik er wat bij en vergeet ik hem te activeren -_-" sorry :)

Samen met Niall Liep ik het lokaal uit, we hadden gekozen voor: School regels, vroeger tot nu.'
'Zullen we vanmiddag al beginnen? Het moet over twee weken al af zijn' stelde ik voor na een lange stilte,
'Bij wie?' Verbeelde ik het me of klonk zijn stem een beetje angstig...
'Het kan wel bij mij' stelde ik voor, ik zag in zijn ogen dat hij opgelucht was.
'Is goed, zal ik gelijk uit school mee gaan?' vroeg Niall, er was iets raars aan zijn stem.
'Niall, waar kom je vandaan? Ik herken je accent niet' vroeg ik aan hem.
'Ik kom uit Ierland, ik ben twee jaar geleden hier heen verhuist' zei hij met zijn grappige accent.
'Bij welke groep hoor je dan?' vroeg ik verbaasd, hij keek opeens sip.
'De loser' mompelde hij. Was hij de loser, ik had veel over de jongen gehoord die bij geen groep hoorde te passen. Daarom werd hij De Loser genoemd.
'Je lijkt me geen loser' floepte ik eruit, zijn hoofd schoot omhoog en hij keek me onderzoekend aan met zijn carribsch blauwe ogen...
'Dat heeft nog nooit iemand gezegt' mompelde hij met een schittering in zijn ogen.

De rest van de dag was ik met mijn hoofd niet bij de lessen, ik zag de hele tijd de mooie blauwe ogen van Niall voor me. Ik had tientalle waarschuwingen gekregen, een 'normale' leerling was er allang uitgestuurd. Gelukkig was ik een goede leerling en zagen de leraren het voor één keer door de vingers. Om 2 uur stond ik met mijn fiets te wachten op Niall, toen hij aan kwam lopen miste mijn hart een slag. Ik begfon die jongen echt leuk te vinden, zijn blond-bruine haar zat rommelig, zijn blauwe ogen en zijn schattige lach...
'Justin, JUSTIN!' schreeuwde Niall en hij wapperde met zijn hand voor mijn gezicht.
'Ohw, sorry mate, ik stond even te dromen' zei ik, ik keek om me heen en zag dat Niall geen fiets vast had.
'Eh, Niall waar is je fiets?' vroeg ik
'Ik heb geen fiets' zei hij, hij keek naar beneden.
'Geeft toch niet, spring maar achterop' zei ik en ik fietste zachtjes weg, zodat hij makkelijk op kon springen. Ik voelde dat hij zijn armen om mijn middel sloot, ik rilde onder die kleine aanraking.

jup, i'm in love...

Reageer (9)

  • Paardenvriend

    Ahww wat lief!!

    7 jaar geleden
  • loveyou1D

    awh cute. <3

    1 decennium geleden
  • stupidOTP

    Jup ik heb een abo xD

    1 decennium geleden
  • Perv

    Naawh snel verder please(flower)

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    Omg schattigheid heerst *-*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen