Foto bij De afspraak

Harry POV

Vandaag hebben we een vrije dag, perfect om mijn krachten wat meer te testen en om Liam en Zayn over te halen.
Ik stap uit bed, doe mijn broek aan en het superhelden T-shirt, een jasje en een paar schoenen. Terwijl ik mijn tanden poets denk ik na over hoe ik Liam en Zayn ga overhalen. Liam kennende zal zijn excuses willen aanbieden over gisteren, dan heb ik mijn kans. En als Zayn bij hem is kan ik hem samen met Liam overhalen.

Ik loop naar de keuken die helemaal leeg is. Op tafel ligt een briefje waar opstaat dat mijn moeder naar de winkel is. Gemma slaapt denkelijk nog.
Ik neem een boterham en slaag erin om hem te roosteren met één hand. Ik wil net de televisie opzetten als mijn GSM gaat.

Louis:
Kom naar de Big Ben. Liam wilt je spreken.


Ik loop terug naar mijn kamer en neem mijn zwaard, gewoon voor de zekerheid.

Ik zie dat Niall en Louis er al zijn maar ik zie Liam en Zayn nergens.
Louis heeft zijn katana op zijn rug en zijn shuriken in zijn zakken.
Niall heeft zijn horloge aan en heeft zijn mes in zijn broekzak.
Ik ga naar Niall en Louis en vraag waarom ik moest komen.
'Weet ik ook niet, Liam stuurde dat ik naar hier moest komen en dat gelde ook voor jou en Niall.' zei Louis.

In de verte zie ik Liam en Zayn aankomen en blijkbaar zijn ze zeker dat ik een gevecht start want ze hebben Paul ook meegenomen.
'Denken jullie echt dat ik weer een gevecht ga beginnen?' vraag ik.
'Waarom denk je dat?' vraagt Zayn alsof Paul er niet bij is.
'Omdat Paul er is, dat lijkt me een reden.'
'Paul is er bij omdat ik niet wil dat je weggaat'
'Waarom zou ik weggaan?'
'Jongens! Kunnen we nu ter zaken komen?' roept Liam.

Liam begint: 'Dus eerst en vooral Harry, het spijt me ik had je niet moeten slaan, zeker niet nu we superpowers hebben. Maar dat betekent niet dat ik nu ook een held wil worden.Het zorgt nog altijd voor problemen en daar mee uit.'
'Het zorgt niet voor problemen! Het zorgt voor problemen als we geen helden zijn, als er iets gebeurt wil ik helpen! Dan moeten we onze krachten wel gebruiken!' schreeuw ik.
'Help dan niemand. Probleem opgelost.' zegt Liam.
'Als ik toch niemand mag helpen'
Ik sta op en wil weggaan maar voor ik weg kan houdt Paul me tegen.
'Harry, jij zei dat je niet weg zou gaan, waarom ga je dan weg?' vraagt Paul.
'Omdat, Liam zei dat ik niet meer mocht helpen.' antwoord ik.
Ik wil verder lopen maar Paul neemt mijn arm vast.
Ik denk: 'Ik kan hem geen pijn doen, maar ik kan wel dreigen met vuur of mijn zwaard. Of ik kan hem weg teleporteren met mijn laserogen
Leonard had gezegd dat als je aan een plaats dacht je waar je op richt daarnaartoe teleporteert.Dat ga ik doen.'

Ik denk aan de top van de Big Ben en richt me op Paul. Ik schiet de lasers en hij verdwijnt. Tevreden wandel ik terug naar huis.

Reageer (7)

  • Ledecky

    Hahha ik vind het leuk hoe je ook Gemma en Paul erin verwerkt hebt!

    1 jaar geleden
  • Mundane

    Haha awesomeee C:

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Me. Likes. A. Lot.
    Me. Likes. Not. It. Is. Over. Now.

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    *Kijkt naar plaatje*
    Hot. Hot. Hot. Hot. Harry.

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Woeps. Bij vorige vergeten.
    Ik ga nu deze lezen c:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen