Foto bij Weg is dus echt weg?

ik gebruik btw Engelse namen, behalve Wegisweg, dat hoort bij mijn titel, en dat vind ik leuk(A)
En Marten Vilijn ook niet, anders met ik de Engelse anagram doen en da wil ik niet(A)

We liepen over de wegisweg. Ik kek om me heen, tientallen winkels stonden er. We liepen naar Klieder en Vlek voor wat tweedehandsboeken.
We liepen naar binnen. 'Wat een drukte.' fluisterde ik tegen mama. Het stonden, zo leek het, wel duizenden mensen, misschien was de hele tovenaars samenleving er wel!
Ik had geen aandacht voor wat er gebeurde, maar bekeek de boeken wat.
even later, toen we onze boeken hadden liepen we naar buiten. Harry kreeg een discussie met Draco Malfoy. 'Laat het met rust.' zei ik, waarop Malfoy reageerde met een schamper lachje.
Lucius lachte ook en liep op me af. Hij pakte mijn boeken en bekeek ze. 'Geef terug!' zei ik.
'Als jij dat wilt, bloedverrader.' en hij stopte mijn boeken terug.
Toen we de winkel uitliepen, voelde ik mijn boeken. 'Het lijkt alsof het zwaarder is.' zei ik.
We liepen naar een haardvuur en gingen naar huis. Thuis ging ik meteen naar boven en bekeek mijn boeken.
Er zat een zwart dagboek tussen. Ik had geen idee hoe het daar was gekomen, maar het was een dagboek. Ik pakte een veer en schreef:
Mijn naam is Ginny Weasley De inkt glansde even en verdween toen. Ik slaakte een gilletje, de inkt was gewoon weg! Hoe kon dat nou?

Reageer (3)

  • WickedWyvern

    Ga verder schrijven please!!!

    8 jaar geleden
  • nientjemalik

    niceeee:) ammy, snel verder

    1 decennium geleden
  • dineniel

    ga snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen