Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 47 (Finale)

Vanuit Shelly Roze vanuit Lucas Blauw

Het is zo ver ik ben er helemaal klaar voor. Ik loop nu samen met Shelly de feestzaal binnen. Vanavond gaan we zeker zoenen ik voel het aan mijn water. Shelly ziet er super leuk uit. Na even wat gedronken te hebben gaan we samen de dansvloer op.Nu moet het gewoon gebeuren ik voel het gewoon. Danny verzekerde me ook nog eens dat het zal gebeuren. Ik zweef bijna mee in Lucas armen op de maat van de muziek. Ik voel me zo heerlijk. Als ik me even om draai zie ik Lilly ze dans met Danny ik lach naar hen. Ik voel de warmte door mijn hele lijf heen razen. Ik kijk naar lucas hij ziet er echt geweldig uit. Ik denk aan mijn droom we kusten daarin bij een schuffelnummer. Als ik daar toch op moet wachten duur het nog we even want Jimmie is de DJ vanavond.Ik wacht op een schuffelnummer dan zijn we al zo dicht bij elkaar dat ik haar makkelijk kan zoenen bedenk ik me. Ik weet zeker dat als Shelly niet wilt onze vriendschap voorbij zal zijn. Ik vraag Shelly mee naar de bar waar we een Colatje drinken.Ik heb zo gevoel dat Lucas mij ook wel leuker vind dan gewoon vrienden. Ik ga hem zo meteen gewoon zoenen schuffelnummer of niet ik kan niet meer wachten. Ik drink rustig mij glas cola leeg terwijl ik met mijn oog hoeken naar Lucas blijf kijken. Ik loop naar de Dj tafel waar Jimmie aan het draaien is. Ik vraag hem gewoon om een schuffelnummer. Jimmie begin ik een beetje flirterig mag er een schuffel nummertje op. Ik knipper nog want met mijn wimper. Ik zie dat Jimmie me geinteerd aan kijkt. Ik zeg nog een schuffelnumer alstublief. De volgende is voor jou zegt Jimmie tegen me. Ik loop terug naar Lucas kom je dansen zeg ik tegen hem We dansen weer als er na een lekker snel nummer op eens een schuffelnummer kom. Spotlight roep Jimmie dit nummer is voor alle stelletje onder ons en de verliefde mensen die graag hun kans willen grijpen. Ik schuffel nu dus rustig met Shelly. Ik buig me voor zicht naar voren en dan zoenen we.Na die zoen trek ik Lucas mee naar buiten en zoenen we daar verder. Shelly ik had nooit verwacht dat wij ooit samen zouden zoenen zegt Lucas tegen me. Jij zoenden mij dus moet je ook verliefd zijn op mij zeg ik. Natuurlijk ben ik ook verliefd op jou zegt Lucas tegen me en dan zoenen we weer. Ik had nooit verwacht dat het ooit zo ver zal komen maar ik en Lucas zijn vanuit beste vrienden een stel geworden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen