Reacties??:D

Nr. 3
^Dat is een metro in londen
Nog steeds paar uur terug in de trein/metro.

Liv bladerde door het tijdschrift, bekeek het Britse taaltje en ontdekte dat ze, als ze erbij wilde horen, haar kamergenoten 'huisgenoten' moest noemen, de metro 'de ondergrondse', en ze absoluut iets moeten eten genaamd bangers and smash. Uiteindelijk liet de trein een laatste puffend geluid horen en gingen de deuren open om Liv uit te laten stappen in het centrum van Londen. Ze was er! Zich een weg banend door het treinstation Victoria, bestuurde Liv de borden boven haar hoofd op zoek naar de ondergrondse (metro). Terwijl ze zich door de menigte voortbewoog, vond ze een geopend kaartjesloket en kocht ze een maandkaart. Ze bestudeerde de metroplattegrond in haar reisgids en vond de route naar Oxford street, waar het hoofdkantoor van Music Mix Europe zich bevond. Er was haar verteld dat ze langs de studio moest komen om de sleutels van haat flat op te halen. Ze drong zich door de hal naar de ondergrondse en bekeek de affiches die aan de muren geplakt waren. Naasr de advertentie voor Cadbury chocolade (die moest ze zien te bemachtigen) zag Liv een poster van Josh Cameron. Ze ging iets langzamer lopen en bestudeerde de poster. JOSH CAMERON: SPECIAAL OPTREDEN, LIVE IN LONDEN! Liv bleef stilstaan. Ze had haar blik laten vallen op een klein detail in de onderste hoek van de advertentie: 'gesponserd door Music Mix Europe'. Liv vroeg zich af of ze bij het concert zou mogen helpen... Dat zou zeker geen slechte manier zijn om de zomer door te brengen. Ze was een ietsepietsie geobserdeerd door Josh Cameron en zou er eigenlijk alles voor over hebben om hem persoonlijk te ontmoeten. Zoveel beroemdheden hingen hier niet rond in Arbor.

Reacties??:D

Reageer (1)

  • Giggle

    Koel!.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen