Kunnen jullie ook een reactie plaatsen of jullie mijn verhaal goed vinden of niet.

Nr. 5
Nog steeds terug in de tijd. Voor de draaideur ongeluk.

"Het is een genoegen je te ontmoeten, Olivia. Ik ben Gloria. het zit zo: ik geef jou de sleutel van je flat en de rest van de dag sta je er alleen voor. Probeer een beetje te wennen, maak kennis met je huisgenoten en probeer wat te slapen. Als je hier maar morgenochtend om negen uur bent. Meneer Brown is 's ochtends soms een beetje prikkelbaar, dus kom niet te laat; je kunt hem maar neter te vriend houden." Liv herinnerde zich dat de brief die ze had gekregen met de mededeling dat ze aangenomen was, afkomstig was van iemand die Simon Brown heette. Ze besefte nu pas dat hij hier de leiding had. Wat een geweldige baan. Gloria rommelde in een doss op haar bureau en plukte er een kleine gele envelop uit. Daaruit haalde ze twee sleutels en een kaartje met een adres erop gedrukt. Gloria bekeek het kaartje even voordat ze het, samen met de sleutels, aan Liv gaf. Ze haalde een plattegrond op zakformaat van de Londense ondergrodse uit haar bureaulade en omcirkelde een halte met een felroze markeerstift. "Je deelt een flat met twee andere meisjes," Legde Gloria uit. "Zij hebben zich allebei al bij me gemeld, dus ze zouden in de flat moeten zijn als jij daar aankomt. Denk je dat je het kunt vinden? Liv knikte en draaide zich om naar de roltrap. "Heel erg bedankt. Tot morgen." Gloria glimlachte en drukte op een knop om de telefoon op te nemen die net was gaan rinkelen. Op de roltrap naar beneden zag Liv dat de foyer van Music Mix veel drukker was dan toen ze een paar minuten geleden was aangekomen. Ze bekeek vluchtig de gezichten en de chuique outfits terwijl ze voorbijkwam en wenste dat ze iets leukers had aangetrokken en haar enorme koffer en draagtas niet bij zich had - Ze wist dat ze eruit zag als een toerist. Liv bestudeerde de plattegrond terwijl ze de draaideur binnenstapte om het gebouw te verlaten. Ze was afgeleid en daardoor merkte ze niet dat iemand vanaf Oxford Street de draaideur instapte terwijl zij eruit ging. Opeens werd Liv naar achteren getrokken. Ze verloor haar evenwicht en zowel zij als haar koffer vielen op het trottoir. Hoewel ze deze keer aan de goede kant van de draaideur was uitgestapt, had haar enorme draagtas niet zoveel geluk gehad. De draagband vad de ras zat nog steeds stevig om Livs schouder, maar de tas zat vast aan de andere kant van het glas in de ruimte achter haar. De draaideur was volledig tot stilstand gekomen. liv strok haar arm uit de draagband om de tas los te laten en strekte haar hals uit, in de hoop dat niemand in de deur vastzat. Haar gezicht werd rood toen ze besefte dat er inderdaad iemand in de andere glazen ruimte gevangenzat. De persoon draaide zich naar haar om en Livs mond viel open. Aan de andere kant van het glas, gevangen in een draaideur tussen Oxford Street en de foyer van Music Mix, stond Josh Cameron haar aan te staren.
Reacties??

Volgende keer gaan we weer terug naar het heden..:D

Reageer (1)

  • Giggle

    Toff.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen