Foto bij Dankwoord.

KOMEN WE OP 1? KRIJG IK MINSTENS 100 REACTIES? IK ZOU DAT ZO GRAAG WILLEN ALS AFSLUITER. ZO GRAAG.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (61)

  • WitteMaanWolf

    Wauw geweldig verhaal! En deze inspiratie had ik nodig net me aller eerste story begonnen. Maar echt wauw hahaha zo mega verslavend en iedereen die het een jaar geleden gelezen heeft kom ik aan (A) en midden in je verhaal ontdekte ik voor ik mijn vorige account kwijt was door wachtwoord vergeten en email was gehackt. Dat ik dit verhaal serieus tot de helft een keer eerder had gelezen echt bizar toeval gewoon! Maar echt super top dit verhaal! Ik ga eens kijken of je andere hebt bedankt dat je dit verhaal zolang nog hebt laten staan xxxx (doeg)

    9 jaar geleden
  • LarryXlove

    Ik heb je hele verhaal gelezen! Ik kreeg soms tranen in mijn ogen en soms moest ik echt lachen !!!! Schrijf zo nog verhalen en je word bekend vanwege je prachtige verhalen vol emotie en gevoelens!!!! Echt waar het was prachtig!!! (H) jammer dat het al gedaan is!(huil) (yeah)

    1 decennium geleden
  • louisharry

    Ik heb je verhaal in 1.5 dag gelezen :) Het was awesome

    1 decennium geleden
  • FOODxLOVER

    Wauw!
    Jij kan echt heel mooi schrijven ik had hem al snel uitgelezen
    Her is echt super mooi!!

    1 decennium geleden
  • thirzahoran

    Im crazy i now that ik heb jou verhaal van vanmorgen half10 tot nu gelezen en nu is hij uit :'(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen