Nieuwe!!

Reactie??

In het heden!
Terug naar het heden....

Het voelde alsof er uren waren verstreken. Josh Cameron had zichzelf en Livs tas snel bevrijd van de deur en stond nu naar Liv op de grond te staren. En was het haar verbeelding of had ze nu net 'dag dag' geroepen naar de grootste popster van de wereld? Liv rechtte haar benen, maar bleef op het trottoir zitten, perplex en geschokt. Leuke eerste indruk, Liv heel gladjes. Josh Cameron glimlachte terwijl hij Liv haar draagtas aanreikte. "Deze is geloof ik van jou..." "Eh, bedankt." Eh bedank? Geweldige reactie... Heel gevat en charmant. Josh Cameron hield zijn hoofd een beetje scheef en keek Liv bezorgd aan. "Gaat het wel? Dat zag eruit als een nare val." Ze krabbelde op en pakte de tas van hem aan, terwijl ze wanhopig zocht naar de juiste woorden. Kom op, supersexy meid die in me zit, smeekte Liv inwendig, zeg iets scherpzinnigd en verleidelijks! O god, je staart alleen maar... Zeg iets! "Ja , het gaat prima. Ik schaam me alleen een beetje. Niemand heeft het giezien, toch? Ha ha ha! " Liv lachte te hard om haar eigen zogenaamde grapje, terwijl ze snel haar haar gladstreek en de sigarettenpeuk van haar jeans veegde. "Ik ben trouwens Olivia. En het spijt me heel erg Het is gewoon... Nou, mijn vrienden zeggen dat ik dit soort dingen altijd doe. Eh, je weet wel, als ik beroemdhedeb wil ontmoeteb, of, eh, een goede eerste indruk wil maken, of eh... ha ha ha," houd je kop, houd GEWOON JE KOP! aar heb je het over?! Josh Cameron glimlachte naar haar, duidelijk geamuseerd. Hij haalde geduldig een hand door zijn prachtige krullen terwijl Liv haar belachelijke monoloog uitstotterde. Tegen de tijd dat ze zichzelf genoeg in de hand had om haar kop te houden, was hij aan het lachen. "Nou, Olivia ik moet ervandoor. Het was een genoegen je te ontmoeten. Ik hoop echt dat je je niet bezeerd hebt." Terwijl hij weer door de draaideur heen liep, draaide Josh Cameron zich nog een keer om naar Liv. Hij lachte zijn beroemde glimlach en liep de foyer in naar de wachtende menigte. Liv staarde hem nog een paar seconden na en liep toen weg van de voordeur van Music Mix. Tot haar ongenoegen zag ze dat haar witte sportsok over de rand van haar jeans heen stak. Heel leuk, Liv Echt heel chique.Terwijl de afgelopen vijf minuten zich keer op keer afspeelden in haar gedachten - en ze ongeveer twaalf elegante manieren bedacht waarop ze de grootste popster van de wereld had kunnen ontmoeten - liep Liv terug naar de ondergrondse om naar haar nieuwe huis te gaan. Ze was nog geen drie uur in Londen en was nu al in geslaagd om zich genoeg te vernederen voor een heel leven. En Liv vermoedde, ook al wilde ze het niet toegeven, dat dit nog niet het einde was.

Reacties??.?:D...,

Reageer (1)

  • Giggle

    FUN!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen