De volgende is er weer!

NR.7 nog 3 en dan heb ik er 10 :P


Reacties?

Nr.7 (inspiloos hoowr!)
She drives me crazy

Toen ze uit het stationkwam, rook Liv vaag de geur van urine. Ze bedekte haar neus, haastte zich naar het trottoir en sloeg linksaf in de richting van het adres op het kaartje dat ze van Gloria had gekregen.ze voelde zich onwillekeurigeen beetje bezorgd terwijl de omgeving in zich opnam. Het beeld dat Liv van London had, was afkomstig uit films als Bridget Jone’s Diary en What a girl wants. Dit leek daar helemaal niet op. Alle gebouwen zagen er armoedig uit en er waren meer fish and chips winkels dan mensen. Ze stopte bij een grijs gebouw van een gemiddelde grootteaan het einde van de straat. De ijzeren poortdeur leidde naar een kleine onbeplante binnenplaats, met drie enorme vuilnisbakken an de voet van een trap die omhoog leidde. Liv controleerde het adres op het kaartje nog eens en haalde de sleutels uit haar zak. De grootste sleutel paste en ze liep over de binnenplaats naar de trap. Ze had appartement 523. Ze kkek of er een lift was, maar besefte meteen dat ze er geen zou vinden. Met haar koffer kon ze maar langzaam klimmen en toen ze op de vijfde verdieping kwam, was ze bezweet en buiten adem. Maar de klim omhoog was waarscheinlijk wel goed; tegen het einde van de zomer zouden haar billen fantastisch uitzien. Terwijl Liv door de gang liep, begon haar hart sneller te kloppen. Ze zou zo haar nieuwe huisgenoten ontmoeten. Waar zullen zij vandaan komen? Vroeg ze zich af.Parijs? Milaan? New York? Liv draaide de sleutel om en duwde de deur open.

Srry ben Inspiratieloos de volgende x wat meer:D

REACTIES VAN WAT JULLIE ER VAN VINDEN?

Reageer (1)

  • Giggle

    Leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen