Nr.8! ik ga langzaam vooruit hoor xD

Nr.8!
Er is weer een nieuwe!

Ze werd verwelkomd door drie enorme ongehoord duur uitziende koffers van Armani. Ze waren allemaal open en toonden een schat aan Gucci en Zac Posen, een stapel kasjmier en verschillende, echt uitziende krokodillen pumps. Helemaal verrast stond Liv een paar minuten stilletjes in de deuropening voordat ze de kamer binnenstommelde en haar doodgewone koffer tegen de muur aanzette.Zwaar hijgend door de klim, keek Liv de kamer rond. Het was niet bepaald prachtig, maar het kon er zeker mee door. Er stond vrijwel geen meubilair in de kamer, wat maar goed was, omdat de drie grote koffers vrijwel toch bijna de hele vloer in beslag nemen. Recht tegenover de voordeur was een smalle bar, die uitkeek op een piepklein keukentje. Er stonden drie kleine barkrukken onder de bar gepropt. bij de rechtermeur stond een strijkplank naast een haast antiek uitziende stereo gestouwd. Liv bekeek snel de rest van de kamer.Haar blik bleef rusten op een kleine, tot op de draad versleten bank tegen de muur. Zo te zien was die ooit gebloemd geweest, maar nu had hij een vale groene kleur. Liv realiseerde zich dat er een spichtig meisje op een armleining van de bank was neergestreken. Ze bekeek Liv van top tot teen zonder enig spoortje subtiliteit. Liv stootte een heel hard 'hallo daar'uit om haar verbazing en ongemakkelijke gevoel te verbergen doordat (1) besefte dat er ieman naar haar zat te kijken en (2) besefte dat diegene haar nauwkeurig onderzocht op gebrekken.

Reacties?
Hoop dat de volgende snel weer komt? (A)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen