Nog na hikkend over wat Harry zei, stopte hij voor een groot huis. “Eeumh … Niall Ik woon hier samen met mijn beste vriend, die soms misschien wel een beetje gek kan overkomen.” Ik knik en kiijk Harry aan. “Harry, als je wilt maak ik wel alleen huiswerk hoor, geen probleem hoor.” “Nee, ik vroeg je mee. En anders denkt Louis dat ik helemaal geen vrienden meer heb op school.” Ik lach. “Ja, hij is mijn beste vriend maar kan over sommige onderwerpen kan hij hard doordrammen. Zoals over dit.” Ik knik “Gaan we nog naar binnen?” Harry knikt en opent de deur. “Louis, ik ben thuis! En ik heb een vriend mee!” roept hij door het huis. Er komt geen reactie. Harry kijkt me verbaasd aan. “Louis?” hij stapt de woonkamer binnen waar Louis op de bank zit met zijn Ipod in zijn hand. Harry zucht en trekt de oortjes uit Louis zijn oren. “Hejj, Harry was dat nodig?” zegthij nogal boos. “Ja Louis dat was nodig, IK bracht een vriend mee Niall dit is Louis, Louis dit is Niall.” Louis lacht en steekt zijn hand naar me uit. “Blijf jij eten, Niall?” vraagt hij met een lach. “als het niet stoort graag.” “helemaal niet.” Zegt hij staat recht om naar de keuken te gaan. IK ga samen met Harry naar boven, en maak wat huiswerk tot Louis ons roept. We stappen naar beneden. “Harry, je moeder belde, ze wil met je praten. Iets over te weinig bellen ofzo.” Harry kijkt Louis aan. Louis, ik eet wel bij haar, Niall blijf maar hier, maar ik moet nu naar haar toe of ik mag niet meer bij Louis wonen. Tot morgen.” Roept hij voor de deur dichtslaat. Louis kijkt me met een lieve lach aan, die hem echt heel schattig staat.

We hebben nog een gezellige avond. Ik wil net naar huis vertrekken als Louis bij me komt staan. “Wel Niall het was gezellig.” Zegt hij terwijl hij me aankijkt. Ik knik. “dat was het zeker.” Hij lacht. ik wil me net omdraaien als hij mijn schouders vastneemt. Even later voel ik zijn lippen op de mijne meteen zoen ik hem terug. Na even verbreekt hij de zoen en kijkt hij me lachend aan. “Man, ik ben blij dat ik meekwam met Harry.” Zeg ik met een lach. “Dus … ik hoop dat ik je nog zie?” zegt hij terwijl hij me hoopvol aankijkt. Ik knik. “tuurlijk, en anders moet jij Harry maar overtuigen me nog mee te nemen.” Zeg ik zachtjes. “OH, ik ga zo lang zagen, dat hij wel moet.” Ik lach terwijl hij zijn lippen weer op de mijne drukt.

Reageer (1)

  • Punknotwar

    Gotta love you're one shots, ze zijn echt tegek, je verdient veeeel meer abbo's

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen