Foto bij Hoofdstuk 89

Hey,
Ik heb een kleine melding :
- Ten eerste, bedankt voor alle leuke reacties die jullie achterlaten!
- Ten tweede, ik ben dit weekend op city trip en zal dus tot zondag niets meer kunnen schrijven. Ik vertrek pas morgenmiddag, dus ik ga proberen nog iets te schrijven in de morgent (ik kan niets beloven)

Sorry daarvoor, ik vind het ook klote want ik mis het schrijven altijd als ik niet thuis ben...

xxx
(H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • lord

    Jaaa omgg verderr

    1 decennium geleden
  • Mariszcka

    Jouw story is echt mijn lievelings! Ik weet het ik heb volgens mij niet zo veel reacties gegeven maar ik was drie weekjes weg dus ja. Maar ik heb nu 2 uur achter elkaar jouw verhaal gelezen en heb dubbel gelegen! Je schrijft écht supergoed! Zou jij geen schrijfster willen worden?
    Ik ga echt keer op keer stuk! En ook is het leuk om te lezen dat je zo blij bent met de kudo's, reacties, abo's en bladwijzers!
    Nog één dagje wachten en dan weer een hoofdstukje YAY!
    Ik kan niet wachten!
    En ik wil weten wat Harry gaat vragen!
    En nu gaat Mariska eten.
    xxx

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    hahaha ik lag egt in een deuk toen ze daar opeens stonden (krul)
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • iHeartNouis

    Hahahaha, geweldig
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • Lisanneeee

    Ik denk dat Harry haar niet ten huwelijk gaat vragen maar wat anders zou alleen niet weten wat XD.
    snel verder!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen