'Wauw. Mooi huis' zei Niall met grote ogen, ik zette mijn fiets in de garage en liep de keuken binnen.
'Wil je wat eten bij het huiswerk maken?' vroeg ik, zijn ogen lichten op en hij begon heftig te knikken. Cutie.
'Ga maar vast naar boven, trap en dan tweede deur links' zei ik tegen hem en hij liep naar de gang, ik hoorde zijn voetstappen op de trap. Ik voelde een bak met paprika chips en liep naar mijn kamer, ik zag dat Niall op mijn bed aan het springen was. Lachend zette ik de bak chips op mijn bureau en sprong ook op mijn bed, we hadden een tijdje gesprongen maar waren moe geworden dus lagen we nu naast elkaar te praten.
'En heb je een vriendin?' vroeg ik nieuwschierig, hij schudde zijn hoofd.
'Nee ik heb geen vriendje, ik ben de loser remember?'
Daar was die kriebel, hij liet me dom grijnzen. Hij was ook gay.
'Je bent hartstikke aardig, ik vind je geen loser' zei ik tegen hem, ik moest erachter komen op wat voor jongen hij viel.
'Ik weet zeker dat een heleboel jongens je leuk vinden. Op wat voor jongen val je?' vroeg ik, ik zag hem nadenken.
'Blond haar, meestal. eumh blauwe ogen en kleiner dan ik ben' zei hij met een lachje. Shit, ik had daar helemaal niks van, ik had niet door dat ik verdrietig was gaan kijken. Niall zat met lachend aan te staren, hij haalde gewoon een grap met me uit.
'awwwhh, is Jussie verdrietig? Vind Jussie me leuk?' Zei hij plagerig, ik gaf hem een duw tegen schouder waardoor hij weer achterover op het bed belande.
'Stomme toffee' gromde ik, maar ik kon een lach niet onder drukken, Niall pookte met zijn vinger in mijn zij, ik maakte een spastische beweging en lachte.
'Je hebt nog geen antwoord gegeven. Vind Jussie mij leuk?' vroeg hij nog een keer, hij kwam iets dichterbij en ik voelde zijn adem op mijn gezicht.
'JUSTIN, WAARDELOOS KIND, WAAR ZIT JE GOTVERDOMME!'

Reageer (8)

  • Paardenvriend

    Ow neeejjj!

    7 jaar geleden
  • Robbers

    Justin is kleiner dan Niall hoor.

    1 decennium geleden
  • HEERSBEESTJE

    noooooooo! cute momentjes verstoorder! jus is niet waardeloos! omg ik weet wie hem riep! O.o haat die gozer nu al....
    je moet verduuuuuuhr! (H)
    btw wat afspreken vandaag? k heb geen zin om thuis te zitten en k mag niet kijken of k reacties heb....
    joh k ga een lange reactie sturen ;)
    lalalaaaa ik ging justin tekenen maar zijn ogen mislukten heel erg :) ik luister This is me van Demi Lovato :D
    mooi liedje :)
    hmmmm no more hidding who I wanna be... This is the meeeeee.......
    eekhoorns zijn cool (cool)
    als wat niall zei zou kloppen; viel hij op jongens als zichzelf maar dan kleiner. dus dan valt ie op Ierse kaboutertjes :) how cute....
    ok dis wel lang genoeg denk k ;)
    (H)

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Omg.. Cliffhanger..
    Snel verder
    Justin is niet waardeloos!!

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    Wtff ;0
    Snel verder! Ben hartstikke nieuwsgierig !!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen