Foto bij Achtervolger in zicht!

Ze waren met een boot vertrokken na Obito naar de wc was gegaan.'wow,'begon Obito.'We zijn er bijna nu alleen nog maar twee kleine bosjes en we zijn er.'Minato zuchtte voor de zo zoveelste keer.'Het zijn niet maar een paar kleine bosjes maar grote wouden met niet alleen struikrovers maar ook meerdere basissen,deze missie word geen eitje.'zei Minato op serieuze toon.Obito slikte want hij wist dat het menens was.Bij elke kleine beweging in het water trok hij en kunai.Kakashi werd er gek van.'Gebruik je scharingan toch dan zie je het toch aan komen.'bedacht hij om hem tot rust te brengen.'Ja goed..hé waarom stoppen we?'vroeg hij,maar hij zag het al ze waren aangekomen en aangemeerd maar hij zag nog een paar kleine riviertjes.'Waarom nemen we die niet?'vroeg hij en gebaarde naar de rivier dichtst bij hun.'Ik wil mijn boot en leven nog niet kwijt daarom!'zei de schipper nors.Het is mar een roei boot.dacht Obito.'Kom deze weg.'zei de handelaar.

In het bos was Obito erger toen hij doorhad dat hij chakra verspilde door de scharingan was hij terug bij het bange kunai trekken aangekomen.Wil je daar mee stopen?'zeiden Rin en de handelaar in koor.Maar Obito ging driftig door.'Nee er is niets,'zei hij na een tijdje.'J loog over die struikrovers om mij bang te maken ,he Minato.'zei hij.Minato reageerde niet.Plots hoorde ze iets,maar deze keer bleef Obito staan.Het was Kakashi die zijn kunai trok en gooide.'Oké mij vonden jullie irritant maar hij overdrijft.'zei Obito rustig.'Nu heb jij het mis.'zei Minato.'Wat?'vroeg Obito verbaast.'Ik voelde geen aanwezigheid van een mens.'zei hij geschokt.'Dat komt omdat onze ninja een poppen meester is,en kakasi had dat door de pop is vernietigt en ik weet zeker dat de man hem terug heeft getrokken.'zei Minato met een lach.'Dat is toch slecht,'zei Obito.'Waarom lach je dan?'vroeg hij.'Omdat er een papier bom aan de kunai van kakashi zat.'plots hoorde ze een plof geschreeuw en plots topte het.'Hij...is dood?'zei Obito verbaast.'Ja.'zei Kakashi.'Maar er zijn nog meer.'zei hij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen