Foto bij Nieue aanvaller :Ninja van de mist!

'We moeten verder.'zei Minato.Obit stond nog aan de grond genageld.'We moeten nu echt...'begon Minato opnieuw.'Ik weet wel iets.'zei Rin.'O ja?'zeiden Minato ,Kakashi en de handelar verbaast in koor.'Ja wacht maar.'zei ze.'Nietw met geweld.'zei Minato.'Of toch.'zei kakashi sarcastisch.'Nee ,nee geweld is plan B.'zei ze plagerig . 'O Obito!'begon ze en Kakashi dacht nog steeds dat niets zou helpen.'Obito als je nu niet komt stoppen we onder jouw en eten al het eten op.'zei ze op een plagerige toon.'Kakashi vond het het beste idee ooit. Zeker voor Obito die niet dik was maar nooit of te nimmer een maaltijd zou overslaan.'Wel,wel ik heb blijkbaar twee goede ninja in mijn team.'de handelaar liet een klein bevestigend lachje horen.

'Ik vind het nog steeds oneerlijk dat je loog.'zei obito.de groep moest lachen .Ze stopte op een open plek om even te rusten.Ze herhaalde -naar Obito's ergernis- heel de tijd hoe Obito sneller als ooit in beweging kwam bij het horen dat ze het eten zonder hem zouden op eten. De groep barsten weer in het lachen uit, zelfs Obito begon het best wel grappig te vinden.(Idioten lach maar eet maar maak maar plesier het zal snel over zijn.)hoorde kakashi een stem zeggen en een mist trok op.'hoorden jullie dat?' vroeg hij.'Ja.'zei de groep, en er verscheen een bange blik op het gezicht van de handelaar. 'Het is zomer waarom trekt er mist op?'vroeg Rin.'Omdat we niet alleen zijn.'zei Minato.(Ha ha ha inderdaad ).' Nu was het er weer.'merkte Obito op.' Het zou me niet verbazen als...'begon Minato.Rin ,Obito , kakashi en de handelaar keken elkaar geschokt aan.'Zou het?'zei Minato'Klopt ik ben het de mist ninja zonder naam!

Reageer (1)

  • Luckey

    Omg
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen