Foto bij O45 || Charlotte Rosaline Stewart

~Concert

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • AstridMalik

    'meneer Phelps, onze gymleeraar, die als presentator het badje van het voorprogramma bedankte' Ben ik de enige die de link ziet? ö geweldig stukje snel verder! xxx

    1 decennium geleden
  • 1Dancer

    Leuwk, sorry maar ben op internet met gsm dus kan niet makkelijk schrijven! X

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Moooii,,(H)

    Ik kan nog steeds niet echt een lange maken want moet zo weg ,
    maar probeer het wel !

    Soundtrack:

    One Thing ...
    Ik eerst zo echt van, 'Hoe kan het ook anders, ONNNEEEEEEE THIIIIIIINNGGGGGGGGGG (yeah)
    En toen zag ik er 'Cover' Achter staan.
    IK: HUH? WAT? HUH?
    Zus kijkt me even raar aan.
    Hmmm.. Wij hebben zo net weer een medaille gewonnen met zeilen !
    Jeeeeeiiii!
    We werden 2de achter china.
    Ook hebben we bijna nog een gouden medaille erbij alleen die hebben we officieel morgen want dan moeten de windsurfers nog een race doen.
    Alleen het is onmogelijk dat iemand de gene van nederland nog inhaald !
    Dusja, dan hopen we nog een medaille van Epke Zonderland(turner) & nog een paar medailles bij de paardensport. Alleen het is niet zeker als we dat wel winnen of uberhout wel een medaille winnen. Dan hopen we ook nog een medaille van de hockeyers en dan weet ik verder nu even niks meer!
    Hoeveel medailles hebben jullie nu?

    Hoofdstukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:

    Oke, eerst moet ik even zeggen dat ik die kleding van Charlotte echt leuk vind!
    Oke, dat heb ik dan gezegd, nu verder!
    Hmm... Meneer Phelps? Denk ik nou goed aan een persoon of niet?
    Oke, toen ik dit hoofdstukje leesde zag ik het me al helemaal voor me.

    Ik liep samen met mijn vriendin naar de menigde toe om niet helemaal achteraan te hoeven staan.
    We stonden ongeveer in het midden en dan nog een beetje naar voren.
    We zagen dat een paar jongens naast ons stonden. We begroeten hun en hun ons en gingen wat praten. We werden verstoord door hard gegil.
    We zagen hoe vijf knappe jongens het podium op kwamen stormen en hoorden de muziek starten. Ik en mijn vriendin zongen uit volle borst mee. Ik vroeg aan 1 van de jongens die naast ons stonden om op zijn rug te mogen. Het mocht en ik klom erop. Ik schreeuwde door de muziek heen 'HEEEELLUUUUUUPPPPP !' Ik zag hoe Louis mijn kant op keek en schreeuwde door zijn microfoon heen, 'somebody needs help , superman is here!!!!' en trok zijn shirt open en je zag zijn superman shirt te voorschijn komen.
    Hij stormde het podium af door de mensen heen en ik sprong van de jongen zijn nek af en bleef staan tot dat Louis in mijn buurt kwam. 'Here is Superman!' Schreeuwde hij. Hij pakte me bij de arm en huppelde met me weg.

    Kudooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjeeeee(flower)

    X

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Jij doet niks verkeerd schat ;o
    jaja dit nog gelezen voor ik ga slapen ;o
    prachtstukje!

    xx

    1 decennium geleden
  • Salute

    Ik heb gekeken en ben het helemaal met je eens. =)
    Hun echte stemmen zijn toch een stuk beter, haha

    Snel verder <33
    P.s Je doet helemaal niets verkeerd.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen