Foto bij Gevecht met de mist ninja

De man stond tussen hen in.'is dat echt zijn naam?'voeg Rin die niet door had dat hij tussen hen stond.Zonder te antwoorden schoot Minato in de aanval. De ninja verdween en verscheen weer een paar meter verder.'Ja meisje dat is zo. Maar niet helemaal het is meer dat ze mijn naam niet weten.'dat vond Rin maar raar.' Daarom heb je dus een anbu masker op.' veronderstelde Rin luid op. 'Ook niet helemaal dat zou ik doen om mij en mijn naam te beschermen , maar het is juist dat ik...geen naam heb.'zei de ninja op een ijzige toon.'wat ? 'schrok Rin. 'Het klopt ,'zei Minato.'hij is bekend onder de schinobi als De ninja zonder naam of ninja van de mist.'zei Minato.'Je vergeet één naam mannetje .'zei de man op de zelfde toon.'Wat is...'begon Rin.' Het is allemaal waar en ik kan de naam.'zei Kakashi plots.Minato stond oog in oog met de ninja 'Nu komt het rasengan ! 'riep Minato en er verscheen een grote blauwe bol in zijn hand en drukte het tegen de buik van de ninja. Hij draaide rond en vloog naar achter.'Aah en jij bent het de rasengan ninja je eigen techniek. En je bent getraind door een legendarische Sanin .'Minato sloeg zijn kans en viel de ninja aan. De man herhaalde zijn verschijn en verdwijn truc opnieuw maar nu met een meisje die hij in bedwang hield met een unai.'Kizaki!'brulde de handelaar.'Wie is ze?' vroeg Minato verward.'Mijn dochter.' antwoorde de man.'Geef het meisje terug!'riep Minato.'lafaard.'voegde hij er nog vlug aan toe.'Je kan haar komen halen bij volle maan aan de poort.'zei de ninja en verdween.'Ik weet zeker dat het een val is.'zei Obito zelfverzekerd.'Nee hij sprak de waarheid het is een ninja geen bedrieger.'zei Minato.'Maar het duurt nog een week voor volle maan .'zei de handelaar.'Jullie doen je werk niet echt ik heb al het gel betaald en...'Minato onderbrak de man.'Jij hebt betaald voor jou bescherming en dan nog wel tegen struikrovers en geen getrainde ninja .'de man zweeg.'Wat gaan jullie doen terug naar jullie stad?'vroeg hij.'Nee we zijn nog niet bij je bestemming we zullen...Au!'plots vloog Minato de lucht in ,hij was in een val getrapt en zat in een net.Obito gooide een kunai en het net viel open.aar Minato viel ook naar beneden.'Au!'riep hij weer.'Volgens mij is mijn been gebroken ,'hij keerde zich naar de man.'Heb je hier ergens een kleine slaapplaats of zo?'de man antwoorden.'Ja natuurlijk daar blijf ik altijd even rusten.'

Ze waren aan een klein huisje aangekomen daar moesten ze de sensei's been helen dat deed Rin.Het was gelukt maar hij liep nog wat mank.Ze bleven er tot volle Maan.'Kunnen we vertrekken?'vroeg Obito opdringerig.'Wees rustig de sensei is nog slecht te been,maar j we vertrekken!'

Reageer (1)

  • Luckey

    Let's the battle begin :D
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen