Foto bij O12 | Justin D. Bieber

Nog een hoofdstukje! Ik denk dat omdat ik moet werken jullie soms 1 stukje per dag krijgen... Ik hoop dat jullie niet erg boos zijn :(

Niall hielp me opstaan van het bed, ik wees hem aan waar mijn koffer lag. Niall legde hem open open op het bed en ik begon er stapeltjes kleding in te leggen, na 3 uur had ik een koffer en een rugtas vol. Niall had mijn rugtas om en ik hield mijn koffer in mijn hand, Niall fietste en ik zat achterop. We fietsten naar de oude-rijke buurt van Londen, hij fietste de oprit van een gigantisch huis op.
'Niall, woon jij hier?' vroeg ik verbaasd, 'Het lijkt wel een kasteel.'
We fietsten door de grote voortuin.
'Ja, al mijn hele leven' antwoordde hij, hij zette de fiets tegen de muur van het huis en liep naar binnen. De heerlijke geur van verst gebakken brood en eten kwam me te gemoed.
'Mam, ik ben thuis!' riep Niall, een gezette vrouw van ongeveer 50 kwam uit de keuken gelopen. Ze gaf Niall een kus op zijn wang.
'Nini, lieverd wie is dit?' vroeg ze geschrokken, ik zag er vast angstaanjagend uit met mijn gewonde gezicht.
'Dit is Justin, hij is een vriend. Kan hij hier wonen voor een... bepaalde tijd?' vroeg Niall, hij pruilde zijn lip en zette puppy oogjes op.
'Natuurlijk mag dat, maar hij zal wel bij je op de kamer moeten. Alles is vol' zei de vrouw, 'Ik ben Rose' voegde ze er aan toe en trok me in een knuffel, ik kreunde gekweld toen mijn gekneusde ribben plat gedrukt werden. Ze liet me geschrokken los.
'Jongen toch, Nini wat is er gebeurt' ze keek Niall streng aan. Ik knikte naarr Niall, Rose zou me wel helpen. Hoopte ik...
'Justin moet hier wonen want het is thuis niet... Veilig' legde Niall uit.
'Wie heeft dit gedaan?' vroeg Rose.
'Justin's vader' zei Niall met een klein stemmetje.
'Justin jij gaat op bed liggen en Nini blijf jij maar bij hem, ik kom jullie zo wel wat eten brengen.

Reageer (7)

  • Quandance

    Huh? Als Niall toch pas verhuisd is, kan hij toch zijn hele leven toch niet daar wonen?

    1 decennium geleden
  • Robbers

    't plaatje doet 't niet :c

    Verder xx.

    1 decennium geleden
  • S_tyles

    Nini's huis doet ut niet xd

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    omg nini zoo schattig *-*
    jammer dat je maar 1 keer op een dag schrijft ;(
    Maarja het kan niet anders.. x(flower)

    1 decennium geleden
  • Perv

    Het huis plaatje doet het niet D:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen