Foto bij 47th Fairytale

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Marly2801

    nouu, ik leef nog hooorrrr! ik heet ook Marly, maar mijn achternaam is... nee, zeg ik toch maar niet:P

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Moooii,,(H)

    VERDER !

    1 decennium geleden
  • amores

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Oooh my gooood! WIE IS DIT??? WIEEE??? WIEEEEE?? Snel verderschrijven Leanne, GO GO GOOOOOO! AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, ik heb dit echt gemist!! Deze AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAZING story! En thank goood, hij is nog niet afgelopen! Kerchiiiing!!! Ik ga weer een lange reactie schrijven, want dat heb ik suuuuuper erg gemist! Woooow, ik heb echt maar één regel geschreven met iets dat wel valt te associëren met dit verhaal, maar dit allemaal is weer echt klink klare onzin, maarjaaa, daar houd jij van dus ik maak jou weer happy! Ik heb de gesprekken ook echt gemist! Begrijp je nu hoe zielig ik de afgelopen tijd was, hier, alleen, op quizlet, zonder onze gesprekken, met het idee dat jij liep te feesten in Egypte??? Aaaawh, nu ik dit opschrijf voel ik me nog zieliger, maarjaaa, we leven in het heden en niet in het verleden... Woooow, dat klonk echt heel wijs, maarjaaa, wij zijn nou eenmaaal super wijs! Jij had natuurlijk gelijk de achterliggende gedachten van mijn verhaal door, wat ik eigenlijk niet zo heeel leuk vond, maarjaaa, ik kannou eenmaal niks doen aan de slimheid van Leanne!! Je krijgt natuurlijk een kudoootje van me!
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen