Foto bij There´s no way back

Part 24

Sorry dat ik een tijdje niks heb geupload. Ik had het druk met werk en ik ben 2 weken naar Italie geweest.

Sorry : )

||Jack POV||

Ik zat naast Jared in de auto. De achterbank lag vol met tenten, er was dus geen ruimte voor andere mensen. De halve rit waren we stil geweest. Ik wist niet echt waar ik over moest praten. Sinds ik bij Jared woonde was ik bang dat hij iets over m´n verleden ging vragen. Ik keek via het raam naar buiten. Er was geen huis of levend wezen te bekennen.

Jared: Ik wist niet dat je moeder was overleden.

Ik keek naar Jared maar zei voor de rest niks.

Jared: Sorry, ik denk dat het moeilijk is voor je om er over te praten. Maar ik wil je gewoon laten weten dat ik om je geef en dat je alles bij me kwijt kan.

Ik keek nog steeds naar Jared en zag dat hij het meende. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen dus ik knikte maar een beetje stom.

Jack: Waar gaan we heen?
Jared: Geen idee, meestal rijden we een stuk tot we bos zien.
Jack: Dus we gaan ergens heen waar niemand de weg weet?
Jared: Yes.
Jack: Wat als we verdwalen? Niemand weet de weg terug.
Jared: Zie het maar als een Avontuur.
Jack: Wat als iemand word vermoord door een beer?
Jared: Maak je geen zorgen, dat gaat niet gebeuren.
Jack: Laten we het hopen.

Ik wist niet echt of het een goed idee zou zijn. Ik keek naar Jared die lachte en me vertelde dat er niks zou gebeuren.

Reageer (1)

  • AnimeFan07

    no prob, ik heb ook al zo lang niks geüploadt - sorry, ik ben mijn usb-stick wéér vergeten en ga er morgen wéér een nieuwe kopen, denk ik...
    Ik ben echt te erg. Althans bedankt voor je nieuwe hoofdstukje, alhoewel ik wel heel lang moeten wachten :(, maar goed, je verhaal is nog altijd even goed als altijd, dus keep on writing!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen