Foto bij Dieci

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • amores

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, OMG DOEEEEEEEEEEEEEN!! JAJAJAJAJJJAJAJAJAJ! Ooooh my got, wat een drukte dee afgelopen weken! Ik moet altijd in het begin van het jaar weer een beetje inkomen met leren enzoo, vandaar dat ik bijna niet online ben geweest. Maar nu ben ik er helemaaal klaar voor en heb eindelijk mijn goede manier van leren gevonden, waardoor ik nu ook in weekenden meer vrije tijd heb! Vorig jaar deed ik bijna alles 1 dag van tevoren en nu probeer ik het gelijk de dag te maken dat ik het opgekregen heb! Okeee, dit boeit jou vast niet, maar ik moest het gewoon even kwijt! Eert dacht ik: ‘Ik maak mijn reactie niet zo heeeel lang’, maar nu ik eenmaal bezig bent WIL ik gewoon een ENOOORME reactie maken. Okeee, misschien niet enorm, maar wel langer dan ik de afgelopen tijd gedaan heb! Ojaaaaa, 27 november komt de dvd van Laura Pausini uit, jeeeeeeeeuj!! Ik stuur je zo wel in je gastenboek de link van een korte preview!
    Kudooo (flower)
    (K)

    1 decennium geleden
  • EstherTVD

    Omggg(H)

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!!!

    1 decennium geleden
  • Lix

    Verder! _O_

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa snel veder(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen