Een groep pesters rent van de trap af om Elvyne te pakken te krijgen, maar Elvyne heeft haar voorbereidingen getroffen.

Willen jullie ook tips geven, en zeggen als er typfouten instaan?
Alvast bedankt.

De jongens, die niet waren voorbereid op Elvyne's aanval, konden niet op tijd vaart minderen, dus werden zij overspoeld door modder en papier, wat aan hun bleef kleven. 'Ah, meneer, kunt u ons helpen, die, die teef, heeft ons vies gemaakt, kunt u haar straf geven?' Fox keek Mister Magic vragend en bijna smekend aan. 'Nee, Elvyne, is dit de groep waar je het over had?' ELvyne zei meteen ja. 'Nou, dan is het niet Elvyne, die straf krijgt, maar jullie, want ik weet het niet zeker, maar als jullie directrice, mevrouw Veringa, te horen krijgt dat jullie een bijna ex-wees met claustrofobie hebben opgesloten, en dat jullie aan het rennen waren op de trap.' Hoewel Mister Magic best zacht praatte, klonk het net, of hij aan het schreeuwen was. 'Dus, wat staan jullie hier nog, ga maar naar de directrice, of moet ik soms meekomen?'
'Nee, meneer, kom' riep Fox naar de anderen. 'We gaan al.'
Toen de groep weg was slaakte Elvyne een zucht van opluchting. 'Eindelijk, nu kunnen ze mij nooit meer lastigvallen of opsluiten. Mister Magic, weet jij eigelijk wel zéker dat ze naar mevrouw Veringa gaan, want ik denk het niet.'
'Nou, ik denk het wel, ze moeten wel, maar waarom leg ik je ook in Casa Magic uit, niet hier.'
De twee liepen naar buiten en deden de trolley van Elvyne, achter in de auto. Zo gingen ze op weg.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen