Foto bij Bliksem en vuur.

'Wel,wel.Jullie zijn gekomen.'zei de ninja.'Inderdaad.'zei Minato en greep naar zijn been omdat hij een pijnscheut kreeg.'Nog steeds last van je been he.'zei de ninja.'Misschien.'zei Minato.'In dat geval kan je beter niet vechten...water stijl water gevangenis jutsu.'zei de man.Minato wou zich verdedigen maar het was te laat een bol van water verscheen rond hem. Hij kon niet meer bewegen.'Jullie moeten het zonder ij doen.'zei Minato oor het water heen.'Luister naar wat ik zeg.'zei hij maar Obito pakte zijn kunai gooide hem in het water maar het hiep niet.'Ik haal u er uit sensei ,Kakashi val hem aan.'maar Kakashi bleef staan.'Luister je niet?'zij hij tegen Kakashi terwijl hij een vuurbal naar het water stuurde.'Kom op.'het had niet geholpen.'Kakashi gebruik anders je bliksem.'zei hij.'Zal niet helpen we elektrocuteren de sensei er alleen maar mee.'zei hij.'Maar...ja.'Hij draaide naar de man.'Nu!'riep hij en stuurde een kleine vuurbal naar de ninja toe.'Jullie zijn zielig.'zei hij.'Wat?'zei Obito.'Jullie kunnen niets en zeker jij niet Uchiha.'daagde hij uit.'Niet luisteren Obito. Hij wil je kwaad maken hou het plan aan schakel hem uit in een half uur.'zei hij door het water.'In een half uur je hebt hun overschat.'zei de ninja.'Uchiha.'voegde hij er aan toe.'Genoeg!'riep Obito.'Sharingan!'riep hij.'Wat?'de man keek naar de scharingan.'Volgroeid?'vroeg hij zich luidop af.'Aaaaah!'riep Obito.'Obito!'riep Rin.Een grote vuurbal verscheen groter als ze ooit gezien hadden.'Nu Kakashi bliksem!'riep hij.Mijn handen zijn verband mijn jutsu. Dacht de man. 'Bliksemzwaard!'riep Kakashi en viel de man aan.Hij lag bewegingloos op de grond.'Goed zo.'zei Minato Rinhad hem bevrijd uit het water.'Geweldig zelfs.'plots klonk er een geluid.'Wat is dat?'vroeg Obito.'We zitten in een val.Ze gebruikte de ninja voor ons te vangen.'ze zaten vast in een net en plots verscheen er een gas.'Help.'hoorde Kakashi iemand roepen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen