Foto bij Ontsnapt.

ZE zaten in een kleine cel.'Waar zijn we.'vroeg Kakashi.'Weten we niet maar.'Minato aarzelde.'Ze hebben geen jutsu zegel geplaatst we unnen ontsnappen met mijn rasengan.'zei hij.'Maar we moeten de wachter eerst uitschakelen.'voegde hij er aan toe. 'Ik heb een plan.'zei Kakashi. 'Meneer!'riep hij naar de wachter.De man kwam naar de cel en akte de tralies vast.'Lichtzwaar.'Kakashi deed het zelfde en liet de bliksem er doorheen gaan.De man viel op de grond.'Rasengan.'ze liepen uit de tralie.'Ik ga voor.'zei Minato.'En roep jullie als ik klaar ben.'voegde hij er aan toe. Plots verscheen de sensei achter hun.'Kom we gaan die kant op.'zei hij en ze volgde. De sensei had het snel geregeld. 'Pas op zie je die draden als je die raakt ben je er geweest dan valt het stenen plafond naar beneden .'dit zei hij met een lach.'Julliegaan voor.'zei hij. Dat deden ze toen ze bijna aan het einde kwamen duwde Rin hun naar voor. De sensei stond aan het begin van de vallen. Ze gooide een Kunai die raakte de draden en de sensei verdween onder een muur van steen. 'Wat doe je?'Obito pakte een kunai en viel haar aan.'Nee!'zei Kakashi. En hield zijn hand tegen de kunai. 'Ze heeft gezien dat hij een verrader was.'zei hij.'Wat?'vroeg Obito.'De man wouw het zelfde met ons doen.'zei hij.'O nu snap ik het.'zei hij.'Kom we gaan.'zei Rin. en ze vertrokken door een raam.ze vonden de sensei en de handelaar.Brachten hem veilig naar hun bestemming en gingen terug naar het dorp.

Het verhaal dat hierop zou vlogen is legendarisch en komt in de Naruto saga dus spaar ik het jullie en laat de verassing voor wat het si er zijn weer een paar jaar voorbij gegaan OBito is er niet meer . Kakashi heeft nu de scharingan en is bij de Anbu black ops geweest er komen nog één echt hoofdstuk en de rest word gewoon wat filmpjes en weetjes over Kakashi sensei!je mag dan ook zelf ideeën geven

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen