Foto bij

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • frelovesya

    Ff gwn random ideeen hoor
    Ze was toch bijna jarig?
    lee en hazz kunnen toch samen romantisch voor haar b-day naar een warm land gaan?(flower)
    ze kan met de boys naar een pretpark gaan..
    Ehhmm...*thinking*
    Ze krijgt gitaarles van Niall en blijkt daar goed in te zijn (ik ben gwn een beetje aan het brain stormen)
    Ze wordt ontdekt door een modellen bureau (een probleempje.. Ze was toch niet zo lang?) maar in ieder geval dan gebeurt er ook weer een beetje in haar normale leventje.
    Cait en Zayn zijn er ook nog hea!;)
    Ik wilde zeggen Harry krijgt meer vrij en vraagt of lee bij hem komt wonen maar ze moet nog naar school:8
    Oeh! Hazz kan langs komen bij haar school en vragen of ze in Londen dan gwn prive les mag krijgen van iemand zodat ze wel in londen kan wonen alleen moet ze dan afscheit nemen van haar fam..-_-'
    Hazz en lee gaan samen een kitten kopen(lol)

    als ik meer ideeen heb stuur ik die nog wel(Y)
    hoop dat je er wat mee kunt en NIET STOPPEN MET DE STORY!!! haha

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    ik weet niet egt iets:$
    maar het is wel leuk wat cherbear zegt en dat de jongens dan ruzie krijgen daarom ofso en uiteindelijk komt alles goed en leela&hazz zijn heel gelukkig samenn(H)

    1 decennium geleden
  • Cherbear

    ik bedoel vriendinnetje

    1 decennium geleden
  • Cherbear

    geef een van de jongens een vriendje die leela haat en haar leven kapot wilt maken?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen