Weer een Chappie :D
En juul wees blij dat je er niet was vandaag, het was ijskoud. De koudste tot nu toe :S

Ik ging snel een stuk naar achter zitten toen ik weer een klein meisje in de deur opening zag staan.
'Nini, je moet de tafel dekken van omi' zei het meisje, Niall bleef heel rustig terwijl mijn hart 180 kilometer per uur ging.
'Oke Ella, we komen' Niall stond op en ik volgde hem, Ella keek me even aan en pakte toen mijn hand beet. Ze liep samen met mij naar beneden en hielp Niall en mij om de tafel te dekken, wat best lang werk is als alles 25 keer moet. Nadat Ella 2 borden, 3 lepels en een mes random op tafel had gelegd liep ze vrolijk weg.

Ik woonde nu 4 dagen in het weeshuis van Rose, ik sliep bij Niall in bed. Ik ging nog niet naar school, dat mocht niet van Rose tot ik helemaal genezen was. Alles was goed mijn vader had nog niet door dat ik weg was en Jaxo en jaz waren veilig bij mama. Toch voelde ik me verdrietig, ik was echt hopeloos verliefd op Niall. We hadden 2 keer bijna gezoend, ik durfde er niks over te vragen omdat hij gewoon normaal deed.

Ik liep de keuken in en zag dat Rose stond af te wassen.
'Zal ik even helpen, Rose?' vroeg ik, Rose keek om en glimlachte.
'Ja graag, lieverd' zei Rose, ik pakte een theedoek en ging naast haar staan. Terwijl ik nadacht over Niall droogde ik stil alle borden bestek en bekers af.
'Justin, lieverd. Is er wat?' vroeg Rose, ik schudde mijn hoofd.
'Je kan alles tegen me zeggen, dat weet je?' probeerde ze.
'IkVindNiallLeuk' mompelde ik, Rose lachte.
'Maar dat is toch helemaal niet erg' stelde ze me gerust.
'We hebben al 2 keer bijna gezoend, maar daarna doet hij of er niks is gebeurt' zei ik met een brok in mijn keel. Rose liet haar spons in het sop vallen en sloeg haar armen om me heen, ze streelde met haar hand over mijn haar terwijl ik nu huilde.
'Zal ik je eens een geheimpje vertellen?' vroeg Rose, zonder op antwoord te wachten ging ze verder.
'Gister had ik hier een jongen staan met hetzelfde probleem.'

Reageer (13)

  • Paardenvriend

    Omgggg ik fangirlde bij dat laatste stukje! Lief. <3

    7 jaar geleden
  • loveyou1D

    awh dat laatste (H)

    1 decennium geleden
  • Aster

    Awhh goshh!

    1 decennium geleden
  • 4everNiall

    Goodness wat cute!!

    1 decennium geleden
  • S_tyles

    Aaawwhh!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen