Ik keek verbaasd naar het huis van de Weasley's. Ons huis was nog groter, en wij woonden maar met z'n vieren. Mijn hond Jackson trippelde achter me aan toen ik naar binnen liep. 'Roos! Wat leuk om je te zien!' miss. Weasley liep op me af en omhelsde me kort. Ik trok mijn jas uit, en hing hem aan de kapstok. Mijn ouders waren erg goed bevriend met de Weasley's, maar dat ik hier elke zomervakantie moest logeren, vond ik overdreven. Megan was samen met Ginny in de tuin, terwijl ik haastig met mijn koffers de trap op snelde. 'Moet ik je helpen?' George keek naar mijn ongemakkelijke positie. 'Graag.' Glimlachte ik. George pakte een paar koffers aan, en liep de trap op. Ik grinnikte toen hij struikelde, en languit op de grond terecht kwam. 'Gaat het?' vroeg ik geschrokken. 'Ja. Het gaat wel.' kreunde hij. Ik hielp hem overeind. 'Zullen we dit vergeten, en naar mijn kamer lopen?' lachte ik. George's hoofd werd even rood als zijn haar, toen hij knikte. Mijn kamer was groot, afgezien van de drie andere bedden. 'Hier slaap je met Hermoine, Ron en Harry.' mompelde George. 'Harry? Als in Harry Potter?' Ik sperde mijn ogen wijd open terwijl George knikte. 'Je zit een jaar hoger dan hem. En je zit met hem op school. Daar moet je nu toch aan gewend zijn?' 'Soms is het nog moeilijk te geloven. Echt.' zei ik. Ik voelde dat ik rood werd. Ik voelde me anders dan normaal als ik bij de Weasley's was. 'Euhm... Ik ga.'

Reageer (1)

  • OhMyFinnick

    Hmmm... Klinkt leuk! Ik denk dat ik een abo neem!(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen