Foto bij Introducing Terra Nova!

Heey mensen, hier is het eerste deel van mijn nieuwe verhaal. Ik ga er pas mee verder als ik genoeg reacties heb ontvangen... Ik vraag jullie dus om snel een reactie te schrijven :P

Het is het jaar 2159. De wereld wordt nog steeds bedreigd door luchtvervuiling en overbevolking. In Chicago was jaren geleden een plaats genaamd 'Hope Plaza'. Een plaats waar wetenschappers een scheur in de tijd-ruimte structuur hadden ontdekt waardoor het voor mensen mogelijk was geworden 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen naar de late Krijtperiode van een alternatieve werkelijkheid. Dit was de enige kans om de mensheid te kunnen redden. Helaas ging het fout en waren er bedrijven die de nieuwe wereld, die de naam Terra Nova meekreeg, gebruiken voor hun eigen doeleinden. Jim Shannon, een politie agent uit Terra Nova, wist hier op slinkse wijze een einde aan te maken. Het enige nadeel was, dat hierdoor de Scheur naar het verleden voorgoed zou worden gesloten en dat zou betekenen dat Terra Nova met 600 mensen er zelf voor zou moeten gaan zorgen dat de wereld opnieuw bevolkt zou moeten worden. Maar, zoals Commander Taylor al aan het begin had gezegd: No pressure...

Echter, 9 jaar nadat Jim de Scheur had gesloten, werd er bij toeval een nieuwe Scheur ontdekt. Deze keer was het alleen niet in Chicago, maar in een verlaten gedeelte van de Engelse stad Londen. Londen was, op een klein gedeelte na, al 20 jaar verlaten. Dit kwam omdat er, doordat er zoveel mensen bij elkaar woonden, bijna geen schone lucht meer was en dus verlieten de mensen de stad spontaan. Er woonden hier en daar nog wel wat achterblijvers in kraakpanden, maar van de miljoenen mensen die er ooit woonden waren dat er nog geen 100.000. Een van de mensen die er woonde was Harry Styles. Hij woonde samen met zijn moeder en zijn zusje in een van de gekraakte huizen die zich in de oude binnen stad van Londen bevonden. Ze hadden het slecht door de luchtvervuiling en de 18 jarige Harry werkte in hele dagen in het open veld om toch nog genoeg geld te verdienen om er voor te zorgen dat zijn zusje en zijn moeder in ieder geval konden eten. Harry's moeder werkte niet meer, omdat die voor de zieke oma van Harry moest zorgen. Harry was dus de enige kost verdiener in het huis en hij vond het soms wel zwaar, maar dan zong hij en dan leken zijn problemen als sneeuw voor de zon te verdwijnen. Zijn moeder was vroeger de directrice van een groot ziekenhuis geweest, dus daarom kon ze ook het beste zelf zorgen voor haar moeder.


Dit verhaal begint als Harry thuis komt en zijn moeder en zusje huilend aan treft.
“Oma is overleden...” snikte zijn zusje en Harry sloeg troostend een arm om zijn moeder heen. Ze had het er zwaar mee, maar het betekende ook dat er nu misschien een mogelijkheid was om weg te gaan uit het verlaten Londen en elders een nieuw bestaan op te bouwen, dus Harry was er niet zo verdrietig om dat zijn oude oma was overleden... Hij had namelijk tijdens het werk gehoord dat er een nieuwe Pelgrimstocht zou worden georganiseerd, en hij ging een plannetje bedenken om mee te kunnen reizen naar Terra Nova. Het zou niet te omslachtig moeten zijn, want anders zouden ze misschien betrapt worden. Hij moest en zou voor zijn moeder en zusje een plan bedenken, want hier zouden ze nog eens sterven door de slechte lucht en het weinige eten.

~

Heey mensen, tell me what you think!!! Ik wil namelijk wel weer gaan schrijven, maar ik wil zeker weten dat ik niet voor jan lul aan het schrijven ben en een reactie schrijven hoeft nog geen 15 seconden te duren en je maakt me er heel blij mee:$:$

Reageer (13)

  • DROWNER

    Lovely !

    1 decennium geleden
  • SuperrrLouis

    Nice, verder?

    1 decennium geleden
  • wildheart

    ik loop achter, dus ga snel lezen!!

    1 decennium geleden
  • Charmed3

    Terra nova is echt een gave serie. Superleuk verhaal!!!!(Y)

    1 decennium geleden
  • Sueside

    Lijkt me echt zo awesome

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen