Foto bij 22: The real Choji

'Start!'riep Guy.Ze bleven vlak over elkaar staan.'Kom op Lee je kan het.'fluisterde Guy.'Kom maar op Choji.'zei hij.Lee vloog naar voor en gaf rake klappen.'Leaf durbo aanval.'riep Lee hij schopte in het rond en hij maakte zijn eigen wind.Choji zag nog net het vuur in de ogen van Lee en vloog achteruit.Hij viel in het water omdat hij zijn chakra niet meteen kon gebruiken.'Kom op Choji.'hoorde hij Teten zeggen.Ik moet uit het water.Dacht hij.Hij sprong uit het water.'Lee!'riep Sakura.'O hey sakura.'zei Lee en draaide zich om.'Zag je wat ik deed?'vroeg hij met een lach van trots.'Achter je!'riep ze maar het was te laat.Choji sprong er uit en veranderde in een menselijke kanon bal.Lee vloog achterover.'Nu sakura!'riep hij.Sakura sprong in ze klopte de aarde naarboven maar Choji stond gewoon recht en sloeg haar.'Choji geen geweld tegen de tweede man.'riep Kakashi.Hij knikte.'Tenten?'zei hij.'Oké.'ze gooide puntige bollen.'Ik kan ze weg halen zonder me te verwonden.'zei hij tegen zichzelf.Hij had er nog maar een en die ontplofte.'Nee!'riep hij.'Goed Choji.'zei Schikamaru.Choji wandelde naar Lee.'De laatste klap!'riep Schikamaru.'De laatste klap.'Choji werd onmogelijk groot.Hij stampte op de grond.Lee was verplettert.'Nee!'riep Choji.Lee was ontsnapt voor de klap.Lee sloeg weer na Choji verkleint was hij viel weer in de rivier.'Genoeg!'riep hij.Er verschenen vleugels van chakra rond hem.'Wat.'zei Lee.'Dat...dat kan niet!'zei hij verbaast.Zijn kracht was verdubbeld .'Ik geef niet op.'zei Lee.'Ik geef niet op!'Hij sloeg en sloeg tot Choji uiteindelijk op zijn rug lag en niet meer bewoog.'hu...he.wow.'hijgde Lee.'De winnaar is Team Lee en Sakura.

Reageer (1)

  • Luckey

    Omg
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen