Sorry, ik heb heel erg last van een soort writers-block. Tot ik weer wat stukjes heb poste ik niet. Ik ga Julia vragen om me te helpen.
Sorryy :'(

We zaten aan tafel voor het avond eten, ik zat samen met Niall aan het hoofd van de tafel. Niall was halverwege zijn eerste bord toen ik begon met mijn wraak plan, ik legde mijn hand op zijn been. Niall reageerde niet dus liet ik mijn hand omhoog glijden, Niall stopte met eten. Dat spoorde mij aan om nog hoger te gaan tot mijn hand op mini niall lag, Niall keek met een ruk omhoog en keek me smekende aan. Ik bewoog mijn hand heen en weer en ik zag dat Niall met moeite zijn gekreun in kon houden, Niall keek me wanhopig aan.
'Sorry' zei hij geluid loos, goed genoeg voor mij. Ik haalde mijn hand weg en Niall ging weer rustig door met eten, ik keek de tafel rond en volgens mij had niemand iets gemerkt. Na Niall's 3de bord, 1 bord eerder dan normaal, gingen wij van tafel. Ik liep naar Niall's kamer en toen Niall de deur achter me dicht had gedaan gromde hij.
'Justin.'
'Nu staan we quitte' zei ik grijnzend, Niall lachte nu ook. Hij pakte mijn hand en kneep erin.
'Alleen als jij morgen met mij mee gaat naar het strand' zei Niall, hij bracht zijn hand, met de mijne erin, naar zijn mond en kuste mijn vingers.
'Tuurlijk, love' zei ik, onze eerste date.
'We kunnen double daten met Louis en Brookelyn' zei Niall verlegen, blij sprong ik op.
'Echt? Wat een goed idee!' ik drukte een kus op Nialls lippen, 'Ik bel Brookelyn gelijk' voegde ik eraan toe, ik pakte mijn iPhone en klikte Brookelyn's nummer.
'Hi, met Brookelyn'
'Hi babygirl!'
'He Juju, wat is?'
'Willen jij en Louis morgen mee op double dat naar het strand?'
'Ik vind het goed, ik vraag Lou even... Oke, hij lijkt het ook leuk!'
'Oke, morgen op het strand om 1 uur?'
'Is goed, bye Juju. Love you
'Love you too'

Reageer (8)

  • xMissMarije

    snel verderr

    1 decennium geleden
  • HEERSBEESTJE

    VRAAG DAT DAN OOK *UKKEL! sorry ik had de vorige x je melding niet gelezen :$

    1 decennium geleden
  • Robbers

    Verder xx

    1 decennium geleden
  • HEERSBEESTJE

    aaaaah! geweldig xD en al 51 abo's!
    VERDER! (H)

    1 decennium geleden
  • S_tyles

    hahahah, mini Niall xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen