Foto bij Chapter 27|| I'm Boss!

So I'm back! Again! :). Reacties because it's my birthday?


Omdat het dus een tijdje geleden is dat ik aan dit verhaal kon schrijven zal ik het even samenvatten voor jullie:
Allison ontmoette Zayn voor het eerst in de muziekwinkel van haar moeder in Londen. In het begin klikte het totaal niet tussen de twee maar toen Zayn haar een paar maanden later redde van een verkrachter en haar mee naar zijn appartement nam begonnen ze iets voor elkaar te voelen. Hun samenzijn werd verstoord door 2 mannen die probeerden om Zayn en Allison te vermoorden. Als ze eenmaal veilig zijn verteld Zayn over zijn drugsverleden aan Alli. Alli besluit dat ze het risico wil nemen om met hem samen te zijn. Als ze thuiskomt ziet ze dat er foto's van hen op het internet zijn verschenen en dat de pers en nu dus ook de mensen die achter Zayn aanzitten weten dat ze samen zijn. Alles loopt helemaal verkeerd als Alli ontvoert word en te horen krijgt dat alles wat Zayn haar heeft verteld een leugen is.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Bethel

    WAAAAAH! Zaynnie! Ow echt een leuk stukje! xx.

    1 decennium geleden
  • Ampitrite

    PLEAAZ GIVEME MOOREEE ;D
    i need it :c
    btw mooi geschreven ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen