Harry werd midden in de nacht wakker. Hij pakte staf en zetten zijn bril op. Hij wandelde op de tast naar de deur en plots voelde hij de koude ijzeren klink hij draaide hem om en mompelde .'Lumos.' hij gebruikte de spreuk nu pas omdat hij Giny niet wouw wakker maken. 'Wie?!' hoorde hij iemand roepen. Harry schrok zich dood. 'Knijster je liet me schrikken.'zei Harry. 'Sorry ...meester.'voegde knijster er snel aan toe. 'Maar mag ik vragen waarom u nu al op bent?'vroeg hij. 'Ik kon niet slapen.'zei hij. 'Ik ga wat drinken kom je mee.' vroeg Harry. Knijster keek hem bedenkelijk aan. 'Dat is een bevel.'zei Harry en hij wist dat knijster die niet kon negeren. 'Oké.' zei hij kribbig. Harry pakte een glaasje water.'Ik mag je niet,'begon Knijster opeens. 'Dat is dan wederzijds.'zei Harry.'maar...'ging knijster verder. 'Het huis heeft er nog nooit zo goe uitgezien , zelfs niet toen de Zwartsen hier woonden.'zei hij.Harry kon zijn oren niet geloven gaf Knijster hem net een compliment? 'en ik ook.'zei hij.'Ik heb een eigen kamer-al is die klein-'voegde hij er aan toe.'Het is nu ook niet dat we wouwden dat je door de keuken bleef wandelen.'zei Harry. Knijster ging voort alsof hij het niet had gehoord. 'Knijster heeft nu ook een eigen kamer met voorouders .'zei hij en Harry dacht aan de afgehakte hoofden van de huis-elfen.'Die wouwen we ook niet echt bij de trap.'gaf Harry toe. 4hoe hard ik je ook haat,'ging knijster ongestoord verder.'Ben jij de beste meester die ik ooit gehad heb.' Gaf Knijster toe. Harry kreeg een glimlach op zijn gezicht, had knijster dat nu echt gezegd? Hij kon het niet geloven.'Knijster gaat terug naar zijn kamer of wenst de heer nog iets?' Harry had nog steeds de glimlach op zijn gezicht.'nee knijster dank je.'zei Harry. Hij kon nog steeds niet geloven wat Knijster had gezecht.

Reageer (1)

  • Luckey

    Knijster hebt nog wel gevoel :)
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen