Foto bij 81. || Rainbows ||

IK WIL E-E-ÈCHT GRAAG IN DE TOP! *HINT HINT* PLEASSSE?
(K)

"Jij hebt echt stijl!" riep Justin uiteindelijk vrolijk en begon de krullenbol te omhelzen. Ik zou er haast jaloers van worden. Maar lachte al gouw omdat Justin en ik zo op 1 lijn zaten. Hij had zojuist mijn gedachten hardop uitgesproken. "Dat dacht ik ook net." zei ik met een kleine glimlach. "I'm Justin Bieber, by the way. Ik word beroemd." stelde Justin zich voor aan de krullenbol. Natuurlijk moest dat; 'ik word beroemd' erachter. "Ik ben Harry Styles. Aangenaam meneer 'ik word beroemd'." lachte de jongen. "Oh my god." zei ik en keek Harry aan met mijn ogen zo groot als schoteltjes. "Je hebt STIJL, en heet STYLES van de achterkant?" merkte ik op. "HOE AWESOME! But, I'm Niall Horan." zei ik en werd weer een beetje rustig. "En even over deze kleding... I like it!" riep ik vrolijk. missie-kledingkopenvooralsjustinberoemdword, geslaagd. "Das mooi, ik heb hier nog wat dingen. Willen jullie die ook passen of-" justin onderbrak Harry ruw. "Passen." zei hij overduidelijk van zijn zaak en pakte wat kledingstukken van de stapel. Ik glimlachte naar Harry en deed vervolgens hetzelfde. Ik had een zwarte trui te pakken met 'I HEART UK'. Dat is wel gaaf. En een donkere jeans. Simple, but okay. Ik trok het aan en showde het aan Harry en Justin. Ze leken er niet helemaal tevreden over en dus nam ik een nieuw stapeltje kleding en trok dat aan. Een wit V-hals shirt, en een felgekleurde zwembroek. Ik stapte het hokje weer uit en keek vrolijk naar de jongens die me keurend aankeken. "Perfect." zei Justin die verlekkerd naar mijn buik keek.
Shit, dit shirt scheen door... En was misschien iets te strak. "Nee ik denk da-" begon ik twijfelend. "Nee Nee, deze nemen we." onderbrak Justin me streng. Ik keek even naar wat hij aanhad; aangezien ik bloosde en me even ergens anders op wou focussen.

Reageer (7)

  • stupidOTP

    Jij geniaal Zijn xD

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Aaaww ze zijn zo schattig

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Haha justin toch, ik lachte me helemaal dood om dat laatste stukje ;p

    1 decennium geleden
  • Perv

    Naaaaaaaawhhh omg

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    Hahahahaha Omg ik lachte me echt dood om dat laatste (:
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen