Foto bij 83. || Rainbows ||

ALLEMAAL OM 00:00 KUDOEN! :D dan krijgen jullie iets voor twaalf nog een chappie (H)

godver Mueslixheersbeestje, jij bent slim..... :S

Toen ik al een aardig stapeltje op mijn arm had liggen, leek het me wel genoeg en liep ik weer richting de kleedhokjes. Maar voor ik daar aankwam, bleef ik staan en haalde een trui uit de rekken. Op de trui stond een regenboogpony. "OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!" riep ik en begon te springen terwijl ik grijnzend de trui meenam naar Justin en Harry. "KIJK EENS WAT IK GEVONDEN HEB!" schreeuwde ik en begon weer te springen. Harry en Justin keken me raar aan. Ik hield de trui naar voren en legde de andere kledingstukken opzij. "Een vest met een regenboogpony?" zuchtte Justin. Ik knikte opgewekt en kon die verrekte grijns maar niet van mijn gezicht krijgen. Niet dat ik dat wou. "Niall, je bent echt gestoord..." lachte Justin en Harry keek me alleen maar heel dom aan. "Hij is gek van regenbogen." verklaarde Justin en keek Harry schouderophalend aan. Harry lachte maar wat en keek toen weer naar mij. "Wil je die dingen passen?" vroeg hij toen. Ik dacht er even over na. "Nope, wij moeten een trein halen. We nemen gewoon alles mee. Kan dat?" ik smeekte bijna. Harry keek even overdonderd. "Euhm, ja natuurlijk." antwoordde Harry en glimlachte weer. Justin verdween weer een hokje in; net als ik en trok zijn eigen kleren aan. Ik deed hetzelfde en kwam er daarna weer uit. Bij de kassa rekende Harry alles af en stopte het in tasjes. Justin kwam ook aanlopen en ik betaalde netjes alles. "Waar gaan jullie heen, als ik vragen mag?" vroeg Harry en vouwde de laatste kleren op. "We gaan naar L.A." zei ik vrolijk en pakte drie van de zes kledingtassen. "Oh, das ook niet bepaald om de hoek..." merkte Harry op en leunde met zijn ellebogen op de balie.

Reageer (4)

  • RandomnessXx

    OMG BRONY HOODIE

    1 decennium geleden
  • Perv

    RAINBOW DASH omg omg (dance)

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Ik ben slim!! ;D
    Maar dat wist ik natuurlijk al ;)
    Haha nee...
    Ik ben niet slim ;p
    Maar wel bedankt :P

    1 decennium geleden
  • DoraWalrus

    Wow echt wel, aan de overkant van de straat ligt china en om de hoek LA, duhh!(pirate)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen