Foto bij Sik Arnold

Harry schrok wakker omdat er iets op zijn bed sprong. Giny was deze ochtend vroeg vertrokken om een reisje met Hermelien te maken. 'O Arnold jij bent het.'zei Harry opgelucht dat het de kleine ukkepulk. Plots rook Harry iets vreemd. 'Wat is die...?'begon Harry maar toen kwam knijster binnen. 'Meester Knijster komt zeggen dat meneer Arnold daar heeft overgegeven. 'Wat?!' Harry was plots klaar wakker. Hij rende de trap af en in de keuken lag een groenachtig vloeibaar spul. Het stonk vreselijk. 'Dat laat ik je niet opruimen.'zei Harry tegen Knijster die net van de trap kwam. Harry pakte zijn stok en deed de kots weg. 'Jij zorgt er voor dat het wat frisser ruikt als ik terug ben. Ik ga de ukkepulk laten na kijken bij Georges.'zei hij en vertrok met de ukkepulk in zijn jas gewikkeld zodat dreuzels hem niet konden zien. Hij wandelde naar de Top fop shop van Georges. Harry ging de winkel binnen , het was vreselijk druk. Harry zag Georges bij de toonbank staan en wandelde er naartoe. 'Hey Georges.'begon Harry.'Hey Harry wat is er?'vroeg Georges snel. 'Arnold de ukkeplulk van Ginny is ziek.'zei hij en pakte het beestje op zijn handen. 'O ja ....sorry het is druk geef maar aan de nieuwe zei Georges en wees naar achter de toonbank waar iemand voorover gebogen in dozen zat te rommelen. 'Hey deze ukkepulk...'begon Harry. 'Wat doe jij hier?!'

Grimboutsplien 12

Knijster snoof die. Het was hem gelukt de stank weg te krijgen en had de keuken opgekuist.'Haha Knijster is geslaagd in zij missie...' KNAL! Knijster schrok niet want het was een vertrouwd geluid. Het geluid van een tovenaar die verschijnselde. 'O Knijster.' zei een oude vrouw die haar grijze haar in een knotje had. 'Wie had je verwacht...Merlij?'zei hij sarcastisch.'Neen,'zei de vrouw nors. 'Harry Potter is de genen die ik zoek.'zei ze nors.'O u bedoeld die zielige meester van me die is hier niet.'zei Knijster en hij wandelde naar de woonkamer.'Waar dan als ik vragen mag?'vroeg de vrouw.'U bent mijn meester niet.'beet Knijster haar toe.'Moet ik u meester voorstellen om u terug in onze keuken te zetten?'vroeg ze.'In Londen zit hij ...Anderling.'dat laatste zei hij heel bitter.'Dank je.'zie ze en verdween.

Reageer (2)

  • lirrylove

    Snel verder!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Luckey

    SNel verder please :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen