Foto bij || O26.

Hi!

Ben een beetje down.
OKÉ DIT LIEDJE HELPT NIET!
Sorry, heb mn mp4 op random staan en Got Me Good kwam op. En soms irriteer ik me aan dat liedje (Lisa, als je dit leest. Ja, soms irriteer ik me eraan HA!)
Maar ja. Ondanks dat ik down ben ga ik toch maar een stukje schrijven!!
Ben ik nou niet lief?? - Zeg maar ja!!

HYL<3

#26.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • LALALOOPSY

    jup ik lees dit nu pas en ESMEE!
    als ik wist waar je precies zit nu, dan kwam ik met de postduif naar je toe en ging ik je heeeeeeeeeel hard slaan met een plastic lepel
    (ik weet niet hoe ik hier nou weer op kwam, maar ik heb koffie op, dan ga ik een beetje gek doen)
    KABAM!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    ohh,
    Snel verder...xD
    xx

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Het was weer een regenachtige dag geweest in Londen. Snel liep ik mijn blauw met roos gestreepte garage in en Liet mezelf op mijn gelaarsde kat vallen. Ik pakte mijn schildpad onder mijn kat vandaan en begon te vertellen.
    Lieve Bob,
    Vandaag heb ik de trein naar Zweinstein genomen en heb ik Kevin gezien.
    Het was heel leuk, want One Direction was er ook.
    En oohjaah. Ik ben ook nog naar Hagrid geweest. Het was helemaal te gek omdat ik samen met Pluisje de macarena mocht doen.
    Liefs, moi.
    Ik legde mijn schildpad weer onder mijn kat.
    Ik deed mijn ogen dicht en verliet de aarde met een retourtje Montepulciano.

    Haha, had even zin om om Zweinstein erin te verwerken:)

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Eekjuu

    Ik ga het wel even invullen:

    Het was weer een rare dag geweest in Dokkum. Snel liep ik mijn huiskamer in en liet mezelf op mijn zitzak vallen. Ik pakte mijn mobiel onder mijn kont vandaan en begon te sms'en.
    Lieve Niall,
    Vandaag heb ik gezongen en gedanst.
    Het was heel leuk want jij was er ook.
    En oohjaah. Ik ben ook nog naar jullie concert geweest. Het was helemaal geweldig Omdat ik mee op het podium mocht.
    Liefs, mij.
    Ik legde mijn mobiel weer onder mijn kont.
    Ik deed mijn ogen dicht en verliet de aarde met een retourtje Parijs.

    hopelijk vond je het leuk ;p

    1 decennium geleden
  • ViolaMalik

    Awhh, als Lucy egt was dan zou ik haar een knuffel geven en haar heel erg troosten!! *virtual hug*

    Het was weer een warme dag geweest in Utrecht (NL).
    Snel liep ik mijn kamer in en liet mezelf op mijn bed vallen.
    Ik pakte mijn dagboek onder mijn kussen vandaan en begon te schrijven.
    Lief dagboek,
    Vandaag heb ik lolgemaakt en gehuild klikt raar ik weet het.
    Het was heel leuk want Joris mijn crush was er ook.
    En oohjaah. Ik ben ook nog naar de kermis geweest.
    Het was helemaal Geweldig. Omdat ik dat allemaal met Joris mocht doen.
    Liefs, Viola.
    Ik legde mijn dagboek weer onder mijn kussen.
    Ik deed mijn ogen dicht en verliet de aarde met een retourtje dromenland.

    En wat vind je ervan krijg ik een koekje? Of pudding? Haha!

    Verder??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen