De volgende ochtend werd ik gewekt door Derek. "Phoe , sta op je moet naar school." zei hij en trok de gordijnen open. Een kreun verliet mijn mond en met moeite kroop ik uit bed. Toen realiseerde ik dat Harry me misschien gestuurd had en pakte snel mijn Iphone van het nachtkastje. Met mijn vinger ontgrendelde ik mijn Iphone en zag dat hij niets had gestuurd. Een teleurgestelde zucht verliet mijn mond , en op een langzaam tempo liep ik naar mijn kleerkast. Ik pakte er een simpel setje kleren uit en liep naar de badkamer. Het was een dun hemdje want het werd al wat warmer hier in London.
Ik deed wat mascara op en kamde mijn haren.
"Phoebe , we vertrekken!" riep Mayson. "Ja wacht even!"
Snel trok ik mijn schoenen aan , nam mijn boekentas en liep naar beneden.
"Eindelijk." zuchtte Derek en duwde me lichtjes vooruit.
Ik liep de trapjes , voor aan het huis , af en stapte in de auto.


"Om 4uur kom ik jullie hier halen! Ik wacht maar 5 minuten!" riep Derek nog. Mayson stak zijn duim om hoog en Derek reed weg. "Sukkel." mompelde ik. "Als je dat maar weet." Mayson drukte een kus op mijn kruin en liep toen naar zijn vrienden toe.
"He , Phoebe!" ik draaide me om en Elena keek me lachend aan. "Hey." mompelde ik zachtjes. "Wat een mooi hemdje." -"Dankje." blij glimlachte ik.
Plotseling voelde ik mijn Iphone trillen en blij pakte ik hem uit mijn broekzak. Met een glimlach keek ik naar de naam die op mijn scherm stond.

'Harry'

Ik opende de sms en las hem.

'Je ziet er mooi uit vandaag ;) xx'

Zoekend keek ik om me heen , hij moest me gezien hebben. "Zoek je iemand?" vroeg Elena. "Euh-euhm neen."
net toen ik dat zei , zag ik hem staan. Zijn bruine krullen zaten verstopt onder zijn grijze muts. Grijnzend keek hij me aan. Zwakjes glimlachte ik terug en voelde dat mijn wangen rood werden. Tim - die naast Harry stond - gaf Harry een duw en snel keek Harry de andere kant op.
"Waar kijk je naar?" vroeg Elena. Shit ..
De bel ging en lachend keek ik haar aan. "We moeten naar de les!"




BEDANKT VOOR DE 31 ABO'S! LOVE YOU ALL XX

-Hoe meer reactie's , hoe sneller nieuwe deeltjes komen! :'D

Reageer (9)

  • c4ught

    SNEL VERDER :DD <3333333333333333333333333333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • Liesbeth1

    snel verder!
    love! <33

    1 decennium geleden
  • Zarryx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    snellverdahh<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen