Foto bij Cyberbully

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Mysteriously

    ik heb de film gezien.. zo zielig,, ik moest huilen xx en snel verder

    1 decennium geleden
  • zaynstyles97

    Ik heb de film ook gezien en herkende mezelf er jn van et pesten en dat je et even niet weet. Et was alleen niet zo erg dat k et niet zag zitten. De film is echt zielig k moest bijna huilen dat heb k niet zo vaak bij een film

    1 decennium geleden
  • Skinnylovex

    Ik kijk het nu oh my god.

    En ik word ook gepest, mijn vrienden weten hier niéts van en dat wil ik zo houden.
    Ik zit echt niet te wachten op het schooljaar dat komt. Ik ben er zo niet klaar voor.
    Als ik me al van mijn eerste schooldag op de middelbare school had gedragen zoals ik was, dan was ik nu een grote bitch bij hun. En ja, ik kan een hele grote bitch zijn. Niet als pesten bedoeld dat ik een bitch ben enzo.

    Mensen, dit is dus het beste voor de middelbare school. De eerste dag dat je daar komt, gedraag je zoals je werkelijk bent. En alzeker als je zoals mij bent van karakter zal dat helpen.
    Het is ochtend dus ik kan niet alles goed zeggen op de juiste manier.

    (K)

    1 decennium geleden
  • AngelDreams

    Ik heb de film gezien samen met mijn twin (KeepDancing.
    We lagen echt super hard te huilen toen ze dat filmpje maakte.
    En ik was echt in schok toen we dr achter kwamen dat haar vriendin die jongen was!
    En ik ken echt stuken uit die film, maar het hoeven niet altijd mensen te zijn van school of van je leeftijd. Je ouders kunnen ook dit soort invloed hebben. Maar daar word nooit wat aan gedaan.

    1 decennium geleden
  • fernweh

    ik heb de film gezien, het is echt een mooie maar zielige film!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen