Hier issie dan. hst 9
vanuit Jake en Edward
ps. ik schrijf vooral in de weekenden omdat ik het doorde weeks druk heb met school (4VWO dus veel hw)

door bij 3 reacties

Jacob

En ze was weer weg. tweede keer in 2 dagen. Zou ik haar weer achterna gaan. Nee, ik zou te veel opvallen, waar ze ook heengingen. Misschien kon ik even gaan rennen. Ja dat is altijd een goed idee als ik me niet goed voel. Ik ren snel het bos in en verander behendig. Helaas was ik niet alleen. Ik was weer eens vergeten dat Quil en Embry patrouille hadden.
trek je het niet meer? dacht Embry bijna spottend.
Laat hem maar, hij weet niet hoe het is zei Quil ter verdediging van mij. Zijn imprint, Claire, is nu acht en af en toe zie ik hem jaloers kijken naar mij en Nessie. Quil zucht als hij mijn gedachten hoort.
Het is lastiger dan je denkt hoor denkt quil met een verdrietige toon, ik kan zien dat jij Nessie echt gelukig maakt, maar bij Claire weet ik dat niet
Sind waneer is dit zo'n sentimenteel "gesprek" geworden dacht Embry.
Jij weet niet hoe het voelt, dachten Quil en ik tegelijk. we barsten in lachen uit. De rest van de nacht bleven we een beetje dollen met elkaar zoals normaal.
Ik ben dr vandoor dacht ik. Het werd tijd om terug te gaan. Nessie zal zo wel weer terug zijn. Ik veranderde weer terug en deed mijn broek aan en rende naar het huisje

Edward

Ik sta bij het huisje te wachten. Ik hoor en ruik hem al aankomen. Zijn gedachten zijn bie Renesmee, alweer. Kan hij echt nergens anders aan denken?
Wrom staat Edward daar? denkt hij
'Omdat het mijn huis is' Zeg ik. Hij kijkt verbaast en daarna geergert.
'Je moet niet zo hard nadenken'Zeg ik met een grijns op mijn gezicht.
'Wat mot je'Zegt hij nog steeds geërgert.
'Ik moet met je praten'Ik probeer mijn stem rustig te houden
'Waarover?' Hij zegt het bijna dwingend
'Over jou en Renesmee'
'wat heb ik nou weer fout gedaan'Vraagt hij beledigd.
'NOG niks' mijn stem slaat bijna over van alle gedachten die ik hoor'Maar ik kom je waarschuwen. Als je ook maar één haar krenkt van mijn kleine meid, worden er serieuze maatregelen genomen'
WAAR SLAAT DIT OP ************
'Hou je rustig ja. Je hoeft niet onbeleeft te worden'

Jacob

Dit sloeg echt nergens op. Ik kan het ook nooit goed doen bij deze familie.
'Luister'Begint Edward weer'Er hoeft niks te gebeuren, we willen gewoon dat, als er iets gebeurt, je niet voor verasingen komt te staan. We hebben alice gevraagt dit ook tegen Renesmee te zeggen.'
'Waarom heb je het haar niet zelf gezegt!?'
'Omdat Alice beter haar begrijpt dan ik, ondanks mijn gave. En Bella was bang voor haar reactie.'
We horen een auto de oprit opkomen rijden. Ik ren zo snel als ik kan naar buiten en sluit Nessie in mijn armen...

ps. I(H)reactions(hoera)

Reageer (2)

  • MoonLove

    Haha stoer xD Jacob is echt een schatje en Edward moet niet zo zeuren xD of dat hij het leuk vond hoe mensen reageerde over zijn relatie met Bella haha dat was ook gevaarlijk *gnif gnif*

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    Leuk!!! SNEL VERDER!!! die verschillende pov's zijn echt leuk!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen