Samantha Jady Yze:


'En?' Vraag ik ongeduldig aan mijn moeder. Ik had haar net de brief laten zien die ik vandaag had gekregen. 'Ik ga het zo overleggen met je vader.' Zucht ze. Teleurgesteld loop ik weer naar mijn kamer. Daar aangekomen sla ik de deur achter me dicht. Ik lees de brief overnieuw en overnieuw. Ik wou wel. Mensen van een universiteit in Dover vroegen me om deel te nemen aan een test. Wat voor test stond er niet in, maar het leek heel erg professioneel. Ik start mijn Ipod op en doe mijn oortjes in terwijl ik na denk over het experiment.

s'Ochtends word ik wakker van mijn deur die open word gegooit door mijn moeder. 'Sam,' Begint ze. 'Lameslapen.' Zeg ik geïrriteerd. 'Maar Sam, je mag meedoen aan dat experiment!' Meteen ben ik klaarwakker. 'Yes!' Brul ik. 'Maar dan moet je wel nu gaan inpakken, want je moet om 2 uur daar zijn.' Zegt mijn moeder, wijzend op de klok. Het is tien uur en ik heb nog veel te doen. Meteen ren ik naar de douche toe. Een douche voor mij alleen, heerlijk. Niemand waarmee je s'ochtends ruzie hebt, om wie het eerst onder de douche mag. Ik doe mijn kleren uit -want ja, ik ben met mijn kleding aan in slaap gevallen-, en stap onder de douche. De warme stralen kalmeren me altijd. Ik pak de shampoo en spoel mijn haren, daarna doe ik mijn lijf, en scheer ik me nog. Ik zet de douche uit en droog me af. Daarna loop ik met alleen een handdoek om terug naar mijn kamer waar ik een leuk setje pak. Een mintgroene blazer met een wit hempje eronder. Als broek een spijkerbroek met scheuren. Ik ren weer terug naar de badkamer waar ik alles opruim. Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn gezicht helemaal rood is. Dat gebeurd er altijd als ik me ergens over opwind. Ik doe lichtjes make-up op en borstel mijn haren. Ik leg alles zorgvuldig terug waarna ik naar beneden loop en een ontbijtje maak. Nouja, ontbijt... Het is inmiddels al vijf over elf.




Oke, saai stukje, maar jullie zijn echt supeerrr lief!!
Nu ga ik even voorraadje maken voor jullie :)
Vanaf nu word het alleen maar beter ;P
xx

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen