Ik parkeer mijn zwarte toyota voor het huis en zet de radio uit. Het huis is eigenlijk best eng. Ik ben een beetje laat dus ik zal wel niet de eerste zijn. Ik stap uit mijn auto en doe hem op slot. Met mijn zwarte koffer met wieltjes loop ik vol moed naar het huis toe. 'Hallo?' Zachtjes duw ik tegen de deur aan die krakend open gaat. Ineens staat er een jongen voor me, zijn gezicht is helemaal rood, wat er best schattig uitziet. 'Hoi, ik ben Niall.' Zegt hij nog steeds vrolijk. 'Ik ben Samantha.' Lach ik. 'Ben je hier ook voor de test?' Vraag ik. 'Ja, volgens mij willen ze ons testen, hoe bang we zijn.' Zegt hij nonchalant. Dat kan ook, ik had er niet over nagedacht dat de test misschien wel heel eng kon zijn. Ik knik en loop door naar binnen. Ik zie een paar jongens op de bank zitten en verder nog een meisje. Ze kijken allemaal op als ik de kamer binnen kom. 'Hoi!' Roepen ze in koor. 'Hey.' Zeg ik. 'Waarom staan al jullie koffers hier?' Vraag ik nieuwsgierig als ik zie dat -waarschijnlijk- hun koffers, in een groepje staan. 'Nou, we kregen een brief, dat als er zeven mensen gearriveerd waren we pas onze bedden konden uitkiezen.' Zegt een jongen met zwart haar. 'Ik heet Zayn by the way.' Zegt hij. 'Ik ben Samantha.' Stel ik me voor. 'Ik ben Liam, en dit zijn Louis, Harry en Chayenne.' Zegt Liam terwijl hij naar Louis, Harry en Chayenne wijst. Ik hang mijn jas op aan de kapstok, terwijl iedereen zijn koffer pakt om een bed uit te zoeken. Ik loop ze achterna, en krijg met moeite mijn koffer naar boven. Daar aangekomen zie ik dat we in een enorme slaapzaal slapen. Het zijn allemaal vervallen bedden en als Louis op een bed gaat zitten, zakt hij meteen door. Ik begin te lachen en hij trekt een pruillipje. Ik zie dat er nog een bed vrij is tussen die van Zayn en Niall. 'Oh my god!' Ineens begint Chayenne hysterisch te gillen. Ik kom snel bij d'r staan en troost haar. Als ze gekalmeerd is wijst ze met haar magere vinger naar een van de bedden. Ik loop ernaartoe en zie dat er allemaal bloed op ligt. Ik wil snel weglopen omdat mijn hele maag word omgekeerd maar ik loop tegen Harry op. 'Sorry, gaat het?' Zegt hij bezorgd als hij mijn witte gezicht ziet. Ik knik met mijn hoofd naar het bed toe en loop snel door naar de anderen. Gelukkig is het zuur alweer gezakt. Harry komt luidruchtig terug en zegt tegen iedereen dat er bloed op een van de overgebleven bedden ligt. Meteen rent iedereen d'r als een gek op af, behalve ik, Chayenne en Harry. 'Dat was echt goor.' Weet ik uit te brengen. 'Ja, hoe zou dat bloed daar komen?' Vraagt Chayenne. 'Ik weet het niet.' Antwoord Harry. Net als hij dat heeft gezegt komt iedereen terug. 'Dat was echt vet!' Roept Louis met een hoog stemmetje. 'Ik wil snoep.' Zegt Niall ineens. What the fuck? Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan, maar hij negeert me. 'Oke.' Mompel ik. 'Dat was nep bloed.' Zegt Zayn. 'Ze proberen ons alleen bang te maken.' Zegt hij overtuigend. Dan gaat het licht uit en gaat een beeldscherm aan. Een man met een masker op verschijnt in beeld..


~~~~~~~~~~~~


OEHHHH ! Al 29 abo's :DILoveYouu x

Reageer (6)

  • Catmint

    spannend!!!

    1 decennium geleden
  • NiHaZaLiLo

    Een man met een masker? Lijkt een beetje op Saw!

    1 decennium geleden
  • BiekeexWorld

    Snel verder! D:

    1 decennium geleden
  • zina1D

    spannend snel verder ! vandaag al !

    1 decennium geleden
  • EnjoyLifex

    Jaaaa snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen