Foto bij 061

Enjoy!

Zayn Jawaad Malik

De dagen vliegen voorbij en Liam is nog steeds niet bijgekomen. De jongens en ik beginnen ons nu toch wel zorgen te maken en rekenen er eigenlijk niet op dat we nog naar Judges Houses kunnen. De dokter had gezegd dat het hoogstens drie dagen zou duren voor Liam wakker werd, maar inmiddels ligt hij al vijf dagen in coma. Iedere dag gaan we bij hem op bezoek, wetend dat hij ons toch niet kan horen of voelen. Vandaag bellen we samen naar het nummer van X Factor om alles uit te leggen en te vertellen dat we niet deel nemen aan Judges Houses. ‘Wie gaat er bellen?’ Vraagt Niall. Ik heb geen zin om alles te vertellen en geef dan ook geen antwoord. ‘Ik bel wel.’ Zegt Harry zacht. Hij pakt de telefoon en toetst het nummer in. Even later wordt er opgenomen en begint Harry te vertellen. Hij vertelt alles en tenslotte dat we niet meer deelnemen aan X Factor. Er wordt wat terug gezegd en Harry maakt instemmende geluiden. Dan legt hij neer en kijkt ons aan. ‘We hoeven ons nog niet definitief terug te trekken. We moeten eerst afwachten tot volgende week, de makers hebben Judges Houses een week verschoven en daar zouden we nog bericht over krijgen. Dus Liam heeft een extra week om te herstellen en misschien kunnen we dan toch nog naar Judges Houses. Als het niet lukt moeten we even weer bellen.’ Verteld Harry. Een kleine glimlach speelt rond mijn lippen. Ik ben blij dat het een week op is geschoven, aangezien we zo een soort van extra kans krijgen.
De rest van de dag doen we allemaal waar we zin in hebben en trekken niet veel met elkaar op. Tijdens het avondeten gaat de telefoon weer over en Harry neemt op. Ik let er verder niet op en ga verder met eten, als ik bijna mijn bord leeg heb, springt Harry vrolijk door de kamer. Verbaasd kijk ik hem aan en schud mijn hoofd. Vrolijk kijkt hij ons aan en legt de telefoon neer. ‘Of je bent gek geworden. Of je hebt goed nieuws.’ Nieuwsgierig kijk ik hem aan en wacht op de uitleg. ‘Liam is wakker!’ Jubelt hij en meteen krullen mijn lippen om in een brede glimlach. We besluiten om het eten te laten voor wat het is, met de protesten van Niall, en gaan naar het ziekenhuis.
Daar treffen we een nog zwakke, maar vrolijke Liam aan.

Reageer (2)

  • JustMelis

    jeeh, he is awake. Als je hem liet doodgaan zou ik je haten. :)
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Jeej.:Dxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen