Foto bij Pidgey full of energie!

ben terug uit venetie :)

Ik,Rena en Daisuke liepen uit de gym.Ik had nog steeds Pidgey in mijn handen.
'Pidg pigdye pige pidg.' Maakte de vlieg pokemon geluidjes.
'Wel een kletsmajoor zeg.' Zei Rena lachend.
'Zeker.' Zei ik en kriebelde over Pidgeys koppie.Van rechts hoorde we ineens gelach.Een blonde jongen met een oranje vest.


Hij keek naar ons,en vooral mij,spottend aan.
'Wat?' Snauwde ik.
'Zie je zelf! Met die kleine nietsnut pidgey.En jij noemt jezelf een trainer?Laat me niet lachen.' Zei de jongen en lachte weer.
'He deze Pidgey is geen nietsnut.Hij is van mij en mijn pokemon zijn sterk.' Zei ik.
'Laat maar zien dan!' Riep de jongen en haalde een pokeball tevoorschijn.
'Zal je dat wel doen?Je hebt 'm net.' Zei Daisuke.Ik grijnsde.
'Je gaat me toch niet onderschatten he Daisuke?'

Ondertussen in de gym van Sorake
Sorake pov
Ik liep naar mijn kantoor.Mijn secretaresse stond op.
'Gymleider Colida aan de lijn,meneer.' Zei ze.
'Zet maar op het grote scherm.' Zei ik en ging voor het grote livescherm staan waar Colida's gezicht op verscheen.Colida was de psychic type gymleider.Het was een goede timing dat ze belde,ikzelf wilde ook al een van de gymleiders bellen.
'Hi Sorake hoe is het?' Vroeg Colida enthousiast.
'Goed.' Zei ik kort. 'Maar er was net iemand in de gym.Je raad nooit wie.' Zei ik.
'De zoon van Red zeker.' Raadde Colida.Ik fronsend keek op.
'Ja inderdaad Suno.Hoe weet jij dat?' Vroeg ik.
'Altijd zo serieus Sorake.Haal die frons van je voorhoofd.Hij was bij mij voor een gymgevecht,samen met ene Daisuke.' Antwoorde Colida.
'Blijkbaar loopt hij in zijn vaders voetstappen.' Zei ik.
'Hoezo?' Vroeg Colida.
'Nou aangezien hij ook mijn badge heeft,het kan maar één ding betekenen.' Antwoorde ik.
'Suno gaat voor de pokemon league.' Bedacht Colida.Ik knikte.
'Maar wie weet wat hij daarna gaat doen.Ik heb express gedaan alsof ik het niets wist.Ik wil hem in zijn eigen waarde houden.'
'He ik moet gaan,spreek je later Sorake.' Zei Colida.
'Altijd nog helpen met dat weeshuis?He Colida ik ga de andere gymleiders informeren als je het goed vind.' Zei ik.
'Is goed.' Zei Colida en het beeld ging op zwart.IK gaf mijn secretaresse op de andere gymleiders te bellen.Hun gezichten verschenen op het scherm.


Normaal was het de taak van de 8ste gym leider,de leider van de gymleiders, om dit soort mededelingen te doen.Maar aangezien ik adjunct was,leider van de gymleiders wanner de 8ste er niet is, had ik de macht om het ook te doen.De man met het witte haar,de 8ste, keek me aan.
'Sorake ik neem aan dat het belangrijk is.' Merkte hij op.Ik knikte en ging recht staan.
'Bij Colida is hij al langs geweest en vandaag was hij bij mij.De zoon van Red is blijkbaar aan zijn eigen reis begonnen.' Deelde ik mee.
De 3de gniffelde.
'Suno lijkt qua uiterlijk op Red,ik kan me nog herinneren dat Red me uitdaagde.Ben benieuwd hoe zijn zoon het doet.'
'Ik hoorde geruchten.' Begon 7de. 'Dat hij in Morri town,zijn thuisstad,bekend staat als een mislukkeling.Dat hij zijn Bulbasaur niet kan evenlueren.'
5de sprak 'Je hoeft pokemon niet perse te evenlueren.Blijkbaar is hij sterk genoeg en is het niet nodig.'
'He he ik zei niet dat ik het ermee eens was.' Lachde 7de.
'Stilte!' Donderde 8ste en iedereen was stil.
'Laat Sorake zijn woord geven.' Sprak 8ste.Ik knikte en richte me tot ze allemaal.
'Ik denk dat het beter is als we hem als en gewone trainer behandelen oke?' Stelde ik voor.Ik zag een speelse glimlach bij 8ste.
'Wie heeft hem er een Pidgey gegeven die op evenlueren staat?' Vroeg hij.
'Dat zou ik bij iedere trainer gedaan hebben in zijn situatie.' Antwoorde ik. 'Maar ik geef toe.Suno heeft een speciaal karakter.'
'Als je over hem praat zie je er minder nors uit dan normaal Sora.' Zei 6de.
'Ik moet gaan.En by the way noem me geen Sora.' Zei ik en seinde naar mijn secretaresse dat ze de verbinding moest verbreken.Ik hoorde hoe buiten een pokemon gevecht was begonnen.Ik keek uit het raam en zag Suno met Pidgey.

Buiten
Suno pov
Ik stond met Pidgey tegenover Bjorn,de jongen die Pidgey uitlachte.
Hij had een Flareon.Ik checkte met mijn pokedex Pidgeys aanvallen
-quick attack
-gust
-agility
-defog

'Flareon doe fire fang!' Riep Bjorn en Flareon sprong op Pidgey af.
'Pidgey ontwijk met agility.' Zei ik en Flareon mist.
'Quick attack go!' Riep ik en wees op Flareon die nu geraakt werd.
'Flareon gebruik bite!' Riep Bjorn.Het was te laat om te ontwijken en Flareon trok Pidgey de lucht uit.Pidgey knalde op de grond.
'Pidgey vlieg op.' Zei ik en Pidgey vloog langzaam weer omhoog.
'Nu heb ik je,Flareon flamethrower.' Zei Bjorn grijnsend.
'Shit!' Hoorde ik Daisuke achter me vloeken.Maar het is nog niet over!
'Ontwijk het met quick attack!' Riep ik en Pidgey ontsnapte op het nippertje aan de flamethrower.
'Doe je gust Pidgey.' Zei ik en Flareon werd geraakt door de kleine wervelwind.
'Flareon doe smoke!' Riep Bjorn en door de rook die ontstond tussen Flareon en Pidgey kon ik amper zien waar ik moest aanvallen.
'Oke dan Pidgey defog!' Riep ik.Pidgey wapperde met zijn vleugels en de rook verdween alleen om een Flareon op ons af te zien komen met superpower*.Pidgey kon niet ontwijken en viel op de grond,bleef op de grond.Een schok ging door me heen.Superpower is een sterke aanval,plus fighting type waar Pidgey zwak voor is.Ik keek naar Pidgey.
'Kom Pidgey,probeer op te staan.Laat hem zien dat je het kan.' Riep ik.Uit het niets begon Pidgey licht te geven.
'Hij,hij evenlueert?' Hoorde ik Rena verbaast uitbrengen.Het licht verdween en een grotere variant op Pidgey stond trots op zijn poten.Ik pakte mijn pokedex.
Pidgeotto
Pidgeotto is een meer ontwikkelde soort dan de Pidgey. Hij vliegt constant rond boven zijn grote territorium. Hij zal elke indringer al woest pikkend verjagen. Zijn gezichtsvermogen is enorm goed en zelfs vanaf grote hoogte kan hij zijn prooi zien. Hij is gewapend met scherpe klauwen en duikt naar beneden om zijn prooi te vangen. Vervolgens kan hij zijn prooi wel meer dan 100 kilometer naar zijn nest, dat midden in zijn territorium ligt, te dragen. Pidgeotto kan veel gevaarlijker zijn dan de zachtaardige Pidgey.
-quick attack
-gust
-agility
-air cutter

'Alright Pidgeotto quick attack go!' Riep ik enthousiast.Pidgeotto knalde van het een op het andere moment op Flareon.Wauw wat een snelheid!
'Flareon bite.' Beval Bjorn.
'Gust Pidgeotto.' Zei ik en FLareon werd naar achter geblazen voordat die kon aanvallen.
'En maak het af met air cutter!' Riep ik en wees op Flareon.De lucht bladen raakte Flareon die niet optijd kon ontwijken.Ik grijnsde toen Flareon niet meer opstond.
'Dusss wat was er ook alweer met mijn pokemon?' Vroeg ik met een grijns.Bjorn antwoorde niet.Hij deed Flareon in zijn pokeball en liep snel weg.
'Pidge otto! Riep Pidgeotto en vloog op mij af.Hij vloog in mijn armen waardoor ik omviel van het gewicht.Dat was wel even wat anders dan een Pidgey.
'Pidgeotto.' Kraaide Pidgeotto blij en ik aaide hem over zijn veren.

Ja serious flareon kan die aanval leren ik maak geen grap echt niet!
Ik vond het gaaf om een stuk te doen voor de gym leaders van Nexus(deze regio)op t plaatje staan 6 personen omdat Colida en Sorake het nieuws al weten.de van lnks naar rechts is het de 3e gym en helemaal rechts de 8ste gym.Wie vinden jullie het er t gaafst uitzien?

Reageer (3)

  • Curuxa

    Omg ik wil een Flareon mijn tekening van hem is so cute!

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    leuk hoofdstuk;D

    1 decennium geleden
  • Amami

    De 4de gymleader ziet er wel gaaf uit ;)
    Veder ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen