'Hallo geliefde kanidaten,' zegt hij met een grijns. 'Jullie zijn in mijn val gelopen.' Woh, hij was ook straight to the point. 'What the fuck?' mompel ik. Hij begint te gniffelen, 'Ik zal jullie wat laten zien,' zegt hij. Er verschijnen op het beeldscherm allemaal foto's, van krantenartikelen, waarop staat dat er kinderen vermist zijn. Ineens schakelt het beeldscherm over naar een journaal uit 2006. 'Sinds eergister is Jason Conzales weer bezig. Met een brief heeft hij kinderen weten te lokken naar een vrijstaand huis, waar hij ze op gruwelijke wijze vermoordt. De politie doet er alles aan om hem te vinden. Daarnaast heeft Conzales ook een site aangemaakt, waarop je live-beelden kan zien, van de tieners in het huis,' zegt de verslaggever. 'De politie heeft zijn IP-adres nog niet kunnen achterhalen, waardoor Conzales de politie altijd één stapje voor is,' sluit hij af. Daarna is het beeld helemaal zwart en de lichten gaan weer aan. Bang en geschrokken kijkt iedereen elkaar aan. Meteen begin ik te gillen als we een enorme knal horen. Het hek buiten gaat dicht, de ramen gaan dicht en je hoort nog steeds enorme knallen. 'Dat was wel echt,' zegt Zayn geschrokken. 'Oké, we moeten weg,' zeg ik serieus. Ineens valt een stuk van het plafond naar beneden zodat een lichaam te zien is. Een meisje, ongeveer even oud als ik, hangt aan een strop. Het lichaam hangt bewegingloos in de kamer. Iemand heeft zich op haar afgereageerd met een mes. Het bloed druipt op de grond en ineens begint iedereen te rennen en te gillen. Mijn hand wordt vastgepakt en binnen een paar minuten staat iedereen beneden. Liam schopt tegen de deur aan om die open te krijgen, tevergeefs. Chayenne morrelt aan de ramen, geen resultaat. Niall rent door de kamer en ineens struikelt hij, waar hij in zijn val zich vast wil houden aan een vaas die mee buigt. Niall valt op de grond en door de vaas, draait een muur om... Toch raar, mensen die een uitweg proberen te vinden lukt het niet en mensen zoals Niall die hysterisch gaan doen wel...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Reacties & kudo ?
Morgenavond pas weer een nieuw hoofdstukje :(
Byexx

Reageer (7)

  • DoNotBlink

    yep an amazing story
    love it already (flower)

    en snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • Catmint

    zoooo grappig!! sorry, ik ben nogal sadistisch

    1 decennium geleden
  • EnjoyLifex

    OMG SNEL VERDER, DIT IS TE SPANNEND, EN DAN KAN IK NIET WACHTEN :P
    nee maar serieus snel verder love it!

    1 decennium geleden
  • NiHaZaLiLo

    Te spannend, laat Niall alsjeblieft niks gebeuren!!

    1 decennium geleden
  • Stylicious

    Snel verder! Ö

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen