Foto bij Reading pokemon hearts

en we gaan weer verder:)

We hadden al een stuk gelopen en besloten een pauze te houden.We waren ergens tussen Air village en de kust waar we een boot moesten nemen naar Wocean city.
'Kom eruit!' Riep Daisuke en gooide drie pokeballen in de lucht.Jolteon,Plusle en Shinx kwamen eruit.
'Prrr.' Maakte Shinx een blij geluidje en rolde door het gras
Ik haalde ook mijn pokemon eruit.
'Elektrike,Monferno,Pidgeotto kom!' Zei ik.Pidgeotto vloog meteen hoog de lucht in en Elektrike begon te spelen met Shinx.
Rena haalde Arcenine en Poochyena uit hun pokeballen.
'He je hebt me niet verteld dat Growlithe geëvenluuert is.Wanneer is dat gebeurt?Hij ziet er zo gaaf uit.' Zei ik en streek door Arcenines manen.
'Toen jij en Daisuke bij die oraken was probeerde ik mensen in de stad te redden maar daarbij bracht ik ook mijzelf in gevaar.Growlithe heeft me gered door te evenlueren.' Vertelde Rena en pakte nog een pokeball van haar riem.Daar zat Dratini in die Daisuke en ik hadden gevangen bij de orkanen en aan Rena hadden gegeven.
'Dratini kom maar.' Zei Rena en opende de pokeball.Dratini kwam op het gras en keek schichtig om haar heen.
'He dit zijn je vrienden,je hoort nu bij ons,je bent niet meer alleen.' Zei Rena en stak haar hand uit.
'Dra tini.' Zei Dratini en ging wat naar achter,van Rena af.
'Je veroorzaakt 3 orkanen maar NU ben je ineens verlegen?!' Zei ik.
'Kom we zeten het eten neer dan komt ze vast wel dichter bij.' Stelde Daisuke voor en dat deden we.Alle pokemon begonnen te eten en wij pakte ook onze lunch.Dratini keek van een afstandje naar de groep pokemon die allemaal goed met elkaar omgingen.
'Waarom komt ze niet gewoon?' Vroeg Rena zich af.
'Ik kan achter dat antwoord komen.' Zei een stem.Een jongen met een muts en blauw vest keek ons vriendelijk aan.


'Hoe dan?' Vroeg Daisuke.
'Ik kan de harten van pokemon lezen.' Legde de jongen uit.
'Ookal?Sorake kon dat ook.' Merkte ik op.De jongen grinnikte.
'Komt omdat we familie zijn.Ik ben zijn neef Kairo.Het zit in de bloedlijn.' Vertelde de jongen die blijkbaar Kairo heette.
'Mag ik?' Vroeg Kairo aan Rena die toestemde.Kairo liep naar Dratini en hurkte.Hij sloot zijn ogen.
Ik keek naar Daisuke maar die gefascineerd naar Kairo.Kairo kwam terug lopen.
'Dratini voelt zich eenzaam.Ze heeft geen moeder meer en zich daardoor nogal schuchter.IK zou zeggen,geef het wat tijd.Uiteindelijk zal ze je wel vertrouwen.' Concludeerde Kairo.Rena knikte dankbaar en keek naar Dratini.Kairo begin te fronsen.
'Wie hier heeft een Poochyena?' Vroeg Kairo.
'Ik,hoezo?' Antwoorde Rena.Kairo lachte.
'Hij heeft nogal zin in een gevecht.Meer niet.' Zei Kairo en stond op.
'Hebben jullie trouwens het nieuws al gehoord?' Vroeg Kairo.Rena ging ineens recht zitten.
'Das's waar ook.Ben iets vergeten te zeggen jongens.
'Kairo eerst.Wat is er?' Zei Daisuke.
'Je weet toch die regeling waar steeds over vergaderd werd.Het is door.Vanaf nu mogen trainers in Nexus 7 pokemon dragen!' Deelde Kairo enthousiast mee.Rena sloeg haarzelf voor haar kop.
'Wat is er?' Vroeg ik lachend.
'DAT was het nieuws wat ik had.' Zei ze en we begonnen met ze alle te lachen.
'Maar eh ik moet gaan .Zie jullie nog wel eens.' Zei Kairo en sprintte verder.
'He Rena.' Zei Daisuke.Rena keek Daisuke aan.
'Poochyena tegen Shinx wat dacht je ervan?' Stelde Daisuke voor.
'Wacht ik weet nog iets beters!' RIep ik enthousiast.Beide keken ze me aan.
'Jullie twee tegen mij.' Ik grijnsde.Rena stond op.
'Kom maar op.'
Zo gezegt zo gedaan.Daisuke en Rena stonden naast elkaar tegenover mij.
Shinx en Poochyena keken mij strijdvaardig aan.
'Elektrike kom eens hier.' Zei ik en Elektrike kwam aangerend.
'Elek elktrike.' Zei Elektrike energiek.Ik keek naar Bulbasaur,Pidgeotto en Monferno wie zal ik doen?
'Bulbasaur jochie jij doet mee.' Zei ik en Bulbasaur rende naar ons toe.
'Alright Poochyena val Elektrike aan met ice fang.' Zei Rena en wees op Elektrike.
'Elektrike ontwijk quick attack.' Elektrike schoot aan de kant maar Shinx wachtte hem op.
'Shinx doe bite.' Shinx beet bijna in Elektrikes staart maar ik was sneller.
'Bulbasaur vine whip en trek Elektrike daar weg!' Riep ik en Shinx miste.
'Bulbasaur doe razor leaf.' Zei ik.Poochyena werd geraakt maar Shinx gebruikte thunderbolt om de razor leaf af te weren.
'Shinx doe quick attack op Bulbasaur.' Zei Daisuke.
'Jij ook Elektrike!' Riep ik en Elektrike knalde tegen SHinx voordat Bulbasaur geraakt werd.
'Poochyena doe iron tail op Bulbasaur.' Riep Rena.
'Bulbasaur razor leaf.' Zei ik maar Poochyena kwam erdoor heen en Bulbasaur werd door iron tail geraakt.
'Bulbasaur gebruik tackle nu!' Zei ik maar wees op Shinx in plaats van Poochyena.Shinx zag het niet aankomen en werd geraakt.
'Poochyena shadow ball op Elektrike.' Zei Rena.
'Charge beam go!' Riep ik en wees op Poochyena.
'Shinx doe thunderbolt!' RIep Daisuke en wees op Bulbasaur.
'Bulbasaur vine whip nu!' Riep ik.Alle aanvallen botste gelijk met elkaar en een kleine ontploffing ontstond.Uiteindelijk was te zien dat Elektrike en Shinx nog overeind stonden.
'Quick attack!' Riepen Daisuke en ik tegelijk.De twee pokemon knalde tegenelkaar maar Elektrike was net iets sterker en Shinx zakte op de grond.
'Alright ik heb gewonnen!' Riep ik en tilde Elektrike van de grond.Ik draaide rondjes met hem in de lucht.
'Super Elektrike,je bent super!' Gaf ik complimentjes.
'Elek elektrike.' Blafde Elektrike blij.

Oke random fight maar oke wel leuk toch?

Reageer (2)

  • Curuxa

    Geweldig!

    1 decennium geleden
  • Amami

    Yeey, Elektrike heeft gewonnen ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen