Ik help Niall overeind en nieuwsgierig kijkt hij naar de muur. Als onze blikken elkaar kruisen, fronst hij zijn wenkbrauwen en geeft hij mij een zacht duwtje. Ik zucht hoorbaar en loop dapper door. Ik kom in een ander klein kamertje, met een kapot bankstel, een lampje die het niet zo goed meer doet, en een schilderij. 'Kom maar,' fluister ik. De eerste die binnenkomt is Niall, dan Chayenne. Net als Zayn ook in het kamertje staat, draait de muur weer terug naar zijn oude positie. 'Help!' roep ik. Ik bonk op de muur met mijn vuisten, maar de muur draait niet meer terug. 'Fuck it!' zegt Chayenne boos. 'Wat nu?' vraag ik. Niemand antwoord. Ik sta met mijn rug tegen de muur en langzaam laat ik me zakken. Met mijn hoofd op mijn knieën luister ik aandachtig naar alle geluiden. Als je goed luistert hoor je de anderen praten. 'Jongens, luister eens heel goed,' zeg ik. Meteen houdt iedereen zijn adem in en luistert. Na een paar minuten begint Niall te praten, 'Ik hoor niks,' zegt hij. 'Jawel,' zegt Zayn. 'Je hoort de anderen.' Ik knik bevestigend. 'Ze zijn weg.' zegt Chayenne daarna. Het klopt, we horen geen geluiden meer. Niall gaat op het bankstel zitten en Chayenne en Zayn gaan naast mij zitten. Tevergeefs zoek ik naar een oplossing. 'Sam?' vraagt Niall. Net als ik wil antwoorden, vult de kamer zich met gas. 'Shit!' Roept Zayn, meteen staat hij op. 'Wat is dit?' wil ik vragen, maar mijn lippen komen niet van elkaar af. Zachtjes, zonder enig besef wat er om mij heen gebeurd, val ik in een diepe slaap..



Sorry, dat ik gister geen stukje heb geactiveerd,
Maar ik had geen wifi :(
x Amber

Reageer (5)

  • BiekeexWorld

    Omg!
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • EnjoyLifex

    SNEL VERDER!!!! Heb precies het zelfde probleem als Styx

    1 decennium geleden
  • DoNotBlink

    yup snel verder XX

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Snel verder. Man, de adrenaline stroomt door mijn lijf!!

    1 decennium geleden
  • justemexxx

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen