Foto bij 2

2
De volgende morgen staat Thymara vroeg op zodat ze tijd genoeg heeft om op Forks High School te komen
Ze stapt uit bed en loopt naar haar kledingkast. Ze pakt een oude spijkerbroek van haar broer en een diepzwart shirtje waardoor haar diepzwarte haar benadrukt word. Verder doet ze een vleermuisring om en een armband met spikes. Ze stopt de YingYang ketting in haar zak voor Seth.
Als ze naar beneden gaat om wat te eten ziet ze een hondenmand staan. Als ze erin kijkt ziet ze een kleine pup en een briefje waarop staat:
Hallo liefje,
Dit is een cadeau van mij. Het is een meisje dus verzin maar een leuke naam.
En laat haar even uit voordat je gaat.
Mama.

“Zucht… dat moet dan maar.” En ze voegt de daad bij het woord door de pup aan te lijnen en even met haar naar het bos te gaan. Aan de rand van het bos staat Seth.
“Ik moet met je praten.”
“Oke waarover?”
“Dat vertel ik zo wel kom mee we staan hier niet goed.”
Ze lopen het bos in.
Als ze aankomen bij een open plek gaan ze zitten op een omgevallen boom.
“Hoe zal ik beginnen" zegt Seth “ Weet je wat vampiers zijn? Vast wel. Nou die bestaan dus echt. En ze zitten bij jou op school…”
“Wat!” Onderbreekt Thymara hem “Vampiers! Maar drinken die geen mensenbloed?!”
“Ja normale vampiers wel maar zij leven op dierenbloed. Hun namen zijn Edward, Bella, Jasper, Alice, Rosalie en Emmet. Dan heb je ook nog de dochter van Edward en Bella, Renesmee, maar zij is een half vampier. Bella was zwanger toen ze nog geen vampier was en na de bevalling heeft Edward haar in een vampier veranderd omdat ze op sterven lag en Edward niet zonder haar wilde “leven”. Jasper en Alice zijn een stelletje en Rosalie en Emmet zijn een stelletje.”
Seth verteld nog een paar dingen over hun uiterlijk en karakter tot hij vind dat Thymara naar school gebracht moet worden.
Ze brengen de nog naamloze hond naar huis en stappen op de motor.
Als ze bij de school aankomen, trekken ze nogal veel bekijks vanwege het feit dat Thymara en Seth er samen nogal gevaarlijk uitzien wat nog word versterkt door het feit dat ze op een gitzwarte motor zitten die gevaarlijk gromt. Ze geeft Seth een zoen en geeft de helm terug.
“Bye Seth haal je me vanmiddag op of moet ik naar het bos komen?”
“Ik haal je wel op en nu naar binnen voordat je te laat komt.”
“Ja pa” zegt Thymara lachend “tot vanmiddag. Oh wacht helemaal vergeten ik heb nog iets voor je.”
Ze hangt de witte helft van de YingYang om zijn nek. “En nu moet ik echt gaan”
En ze loopt naar de balie om zich te melden.

Reageer (1)

  • Catmint

    cool!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen