Foto bij Egg hatching

hoofdsukt dat rena's en suno's ei uitkomen!!!

Het was de dag nadat ik en Elektrike van Rena en Daisuke hadden gewonnen.
Rena liep met haar ei in haar handen en ik had die van mij in mijn rugzak.
Opeens begon Rena's ei te gloeien.
'Hij komt uit!' Riep Rena verrast en we stopte met lopen.
'Wacht als die van Rena uitkomt...' Begon Daisuke.
'Dan die van mij ook.' Maakte ik af en haalde mijn ei uit mijn rugzak.Die was ook aan het gloeien.We zetten ze neer en wachtte af.
Bulbasaur keek nieuwsgierig naar de eieren.
'Bulba.' Zei Bulbasaur en raakte mijn ei aan met zijn liaan.
Ik grinnikte en aaide Bulbasaur.
'Je wordt een grote broer.' Grapte ik.
Opeens bolde de grond onder mijn ei op.
'Diglett.' Zei de kleine pokemon met mijn ei op zijn hoofd.
'Dig diglett.' Zei de pokemon en ging er met mijn ei vandoor.
'He da's niet grappig geef terug!' Riep ik en liep achter Diglett aan.
'Dan maar zo Bulbasaur doe vine whip.' Zei ik en wees op Diglett.
Bang schoot de Diglett ondergrond maar hij liet ene gat achter waar mijn ei doorheen viel.
'Nee!' Ik liet me op de grond vallen en stak mijn arm in de grond.
'Waar is het?' Zei ik terwijl ik het niet kon voelen.Waarschijnlijk rolde het door Digletts gang heen.
'Dammit!Monferno kom eruit!' Zei ik en Monfenro stond al naast me.
'Zoek mijn ei met dig nu.' Zei ik en Monferno groef zijn eigen weg in de grond.
'En nu?' Vroeg Daisuke.Ik haalde mijn schouders op.
'Ik kan nu niets doen.Wachten is mijn enigste optie.' Antwoorde ik en we gingen naast Rena zitten bij haar ei.
In de middag
'Hoelang duurt het nog?' Jammerde Rena.
'Volgens de pokedex kan het een hele dag duren.' Zei Daisuke.Ik pakte mijn pokedex voor en update.
'Toch niet,hij komt zo uit.' Zei ik grijnsend.En inderdaad het ei begon opeens feller te schijnen.Ik keek nog snel naar het gat van Monferno als hij niet snel terugkomt komt het ei onder de grond uit en wie weet wat erin zit! Straks is het een snorlax en dan wordt Monferno verpletterd!Ik focuste me weer op Rena's ei.
'Mon monferno!' Hoorde ik achter me.Daisuke,Rena en ik keken allemaal om.Monferno klom uit het gat met mijn gloeiende ei onder zijn arm.Hij gaf hem snel aan mij en ik legde het ei op een doek.
Rena's ei was net even wat eerder.



'Wow een Phanpy' Zei Daisuke.Phanpy was energiek en klom meteen op Rena's schoot.Toen was mijn ei aan de beurt.
Een groot donkerblauw insect stond voor mij.Ik pakte mijn pokedex.
Heracross
Heracross is een eenhoornige Pokémon. Zijn favoriete eten is het verse sap uit loofbomen. Stoor hem niet tijdens het eten van honing, want dan achtervolgt hij je met zijn hoorn. Ondanks zijn zachte karakter is Heracross zeer sterk en krachtig. Op het moment dat Heracross zijn horens onder de vijand steekt, tilt hij deze krachtig omhoog en gooit hem dan weg. Hij kan gemakkelijk een voorwerp optillen dat 100 keer zijn eigen gewicht is.
-horn attack
-night slash
-endure
-double team

'Awesome.' Zei ik en reikte naar voren om Heracross te aaien.Maar Heracross negeerde mijn hand en begon in de lucht te ruiken.
'Bulba?' Vroeg Bulbasaur die tussen mij en Rena zat.
'Heracross!' Riep Heracross enthousiast en vloog op Bulbasaur af.
'Bulbaaaa' Riep Bulbasaur en rende naar achter.Maar Heracross was sneller en lande voor Bulbasaur.Hij greep Bulbasaurs knop vast en begon het sap eruit te drinken.


'Wow die heeft dorst.' Merkte Rena lachend op.
'Bulbasaur.' Riep Bulbasaur die weg probeerde te komen.
'Heracross stop daar mee.' Zei ik half lachend.Dat kwam natuurlijk niet echt serieus over en Heracross ging gewoon door.
'Bulbasaur sla hem gewoon van je af met vine whip.' Stelde ik voor en Bulbasaur deed dat.Heracross liep geen schade op maar stopte wel.Alsof hij zijn laatste snoepje verorbert had liep hij achter Bulbasaur aan.
'Ik zou ze maar snel hun pokeball geven.' Zei Daisuke.Rena knikte en tile Phanpy van haar schoot.
'Phan?' Vroeg de pokemon.
'Je wilt met me meekomen toch.' Zei Rena en gooide haar pokeball.Phanpy sprong eruit en zonder enig probleem sloot de pokeball zich.Glimlachend pakte Rena haar pokeball op.
'Nu jij.' Zei ze grijnsend tegen mij.Ik stond op en wende me tot Heracross.
'Oke Heracross...' Ik kon mijn zin niet afmaken.Heracross bewoog zijn amrpjes als vuisten.
'Een gevecht he?Oke dan Bulbasaur doe je tackle.' Zei ik en wees op Heracross.Bulbasaur tacklede Heracross maar Heracross gebruikte Endure en viel daarna aan met Horn attack.
'Kaats het af met vine whip.' Zei ik.Bulbasaur sloeg tegen de horn attack en heracross mist maar kwam van achter met een night slash die Bulbasaur niet meer kon ontwijken.
'Leech seed Bulbasaur.' Zei ik en het kleine zaadje plante zich op Heracross.Een beetje van Heracross' kracht werd weggezogen.
'Tackle hem nog een.' Zei ik en Bulbasaur stormde op Heracross af.Heracross gebruikte op het laatste moment double team en de tackle miste.Achter Bulbasaur verscheen de echte Heracross.
'Tackle achter je.' Riep ik.Bulbasaur draaide zich om en knalde tegen Heracross op.Heracross vlog een stuk naar achter van de klap en liep veel schade op.
'Was,was dat en tackle?' Vroeg ik verbaast.
'Dat was take down.' Riep Daisuke.Ik pakte mijn pokedex.
Take down
Take down is een krachtigere versie van tackle.Zelf zo sterk dat de gebruiker wat schade oploopt.

'Dat is geweldig Bulbasaur.' Zei ik.
'Bulba bulbasaur.' Beaamde Bulbasaur blij.
'Oke maak het af met razor leaf.' Zei ik en wees naar voren.Heracross vloog weg maar in de verte werd hij alsnog geraakt en hij viel omlaag.
'Pokeball go!' Ik gooide de pokeball en zag hoe Heracross,n de verte,nog voor de grond in de pokeball verdween.
'Dan gaan we hem nu halen.' Zei ik tegen Bulbasaur en wilde gaan lopen maar ik zag iets eigenaardigs. De pokeball kwam steeds dichterbij.
Ik kon wel schreeuwen uit irritatie toen ik zag wie de pokeball op zijn hoofd had.Kleine pokke Diglett.



En nee niemand gaat die diglett vangen:D

Reageer (3)

  • D3M1

    Haha die digler is echt lekker bezig:P nieuwe abo

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    auuuuw
    dooor

    1 decennium geleden
  • Amami

    Aah, Diglett is schattig ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen