Foto bij Problem 9.

"Ik ga de groepjes voor de presentatie maken. Hou jullie even in stilte bezig." zei de leerkracht en krabbelde wat in zijn schrift. "Ik hoop dat ik bij jou in het groepje zit!" fluisterde Elena. "Hoop ik ook." fluisterde ik terug. "Oke , luister allemaal aandachtig." zei de leerkracht en begon met de groepjes op te noemen. "En als laatste. Harry , Phoebe en Tim." zei de leerkracht en klapte zijn schrift dicht. Zei hij dat nu echt? Harry , Phoebe en Tim! "Het komt goed." fluisterde Elena die waarschijnlijk mijn bange gezicht zag. "Jullie beginnen er beter morgen al aan , want na het weekend wil ik alles wat jullie al hebben zien." zei de leerkracht en pakte zijn Tas van de grond. "Tot maandag iedereen." Iedereen stond op en verliet het lokaal. Tim en Harry kwamen op mij afgelopen. "Maak jij dat alles klaar is? Ik ga je niet helpen." zei Tim vastberaden. Hij liep naar de deur toe en wenkte dat Harry mee moest komen. Harry liep als een schoothondje achter Tim aan en samen liepen ze verder. "Ik zal er wel voor zorgen dat Tim ook iets doet." Zei Elena en legde haar hand op mijn schouder.
Mijn Iphone begon te trillen , ik pakte hem uit mijn broekzak en zag dat ik een sms had. Van Harry.

Kom morgen naar mijn thuis , ik help je.
Zeg niks tegen Tim! ;) Xx





De volgende dag

Eindelijk was het weekend. Na lang te hebben uitgeslapen en een heerlijke douche zat ik aan het tafel , te ontbijten.
"Wat ga je vandaag nog doen?" vroeg Derek.
"Ik moet naar iemand van mijn klas , kan je me misschien brengen?" vroeg ik en stopte het laatste stukje brood in mijn mond.
"Wie?" vroeg Mayson onmiddellijk. Hij wou altijd alles weten.
"Harry" - "Achternaam?" ik zuchtte.
"Styles" hij knikte.
"Ik ga me klaar maken. Tot straks." snel liep ik naar boven en trok mijn kleerkast open. Ik pakte er een setje kleren uit en trok het aan.
"Phoe , hoe laat wil je vertrekken?" vroeg Derek van beneden.
"Weet ik nog niet , wacht even!"
Ik pakte mijn Iphone en begon een sms naar Harry te sturen.

'Hoe laat moet ik bij je thuis zijn? (: x'

Ik gooide mijn Iphone weer op het bed neer en pakte mijn Macbook er bij. Langzaam startte hij op en opende ik twitter.
Mijn Iphone maakte een geluidje en ik pakte hem van het bed af.

'Kom nu maar ;) xx'

'Harry , waar woon je eigenlijk? (: x'

Hij stuurde nog zijn straatnaam en huisnummer en ik stopte mijn Iphone weg.
Snel sloot ik mijn Macbook af , pakte mijn tas , en liep de trap af.
"Je kan me nu brengen." Derek knikte , liep naar de keuken en pakte de autosleutels van het voorbestemde rekje.
"Mayson we zijn weg!" riep Derek en deed de deur al open.
"Wacht ik ga mee!" ik zuchtte overdreven en liep Derek achterna , naar buiten.
Na enkele minuten stapte Mayson ook de auto in. Ik zei tegen Derek waar Harry woonde en dan konden we eindelijk vertrekken.
"Hoe doet die gast tegen je?" vroeg Mayson , en ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.
"Normaal?" was mijn antwoord.
Vroeger was ik al lang tegen hem uitgevlogen. Maar na Spanje , kon ik mijn woede goed in de hand houden. Als het echt niet ging telde ik tot 10 en lukte het 9 van de 10 keer.
"Als hij iets verkeerds doet , bel me." zei Mayson en duwde tegen mijn schouder.
"Jaaa" ik duwde hem terug tegen zijn schouder en ging een stukje van hem afzitten.
"Mayson laat haar." zei Derek en ik zuchtte.
"Ik kan wel voor me zelf opkomen hoor."
"Ja Phoebe dat weet ik." antwoordde Derek weer.
Ik zette een fake-smile op en keek door het raam naar buiten.


"Phoe , we zijn er. Hoe laat moet ik je komen halen?" vroeg Derek.
"Ik sms je wel." zei ik en stapte uit de auto.
"Als er iets is bel me , he!" - "Ja Mayson!" riep ik en sloeg de autodeur hard dicht.
Ik pakte mijn Iphone uit mijn broek en typte een sms naar Harry.

'Ik sta voor je huis (: x'




Oke , het spijt me dat ik al zooooo lang niet meer heb geschreven! School is terug bezig en ik heb het druk ):
Harry gaat meer in het verhaal voorkomen!
Hoe meer reactie's , hoe meer deeltjes , hoe meer Harry! (: xx







- Oh , zijn er misschien mensen geïnteresseerd in een nieuwe Zayn story?(:

Reageer (4)

  • 1DLover1996

    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • CasillasLOVE

    Ohhh hahaha
    Snel verder xxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Liesbeth1

    snel verder!
    ik wil de zayn story wel lezen! ;p
    kusjesssssssss b1 <33333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen