Deel drieëntwintig

Lilly;

Enkele maanden verstreken, en de heimwee naar Hasselt begon steeds groter en groter te worden. Over anderhalve maand is het zomervakantie, en dan komt Stef naar hier. Is dat niet fantastisch ? Hij gaat in Juli werken bij zijn ouders, en in de derde week van Juli komt hij naar hier ! Het kettinkje dat ik van hem gekregen heb toen we naar hier verhuisden heb ik niet meer uitgedaan sinds de eerste dag ! Zo draag ik altijd een stukje van hem bij me. Lukas, Wouter, Iris en ik moeten van mama, vandaag beginnen leren voor de examens die over drie weken beginnen, Iris en ik hebben dertien examens,wat minder was dan in België, daar hadden we er zeventien. Ik vind het niet zo erg om te leren, dan heb ik iets te doen, anders pieker ik toch maar. Zijn Stef en ik nu eigenlijk een koppel ? Was het wel zo verstandig om hem te kussen bij het vliegtuig ? Wat als hij het niet ziet zitten om zoveel duizenden kilometers van me verwijderd te zijn ? Ik heb hem een of twee jaar geleden eens horen zeggen dat hij langeafstandsrelaties geen relaties vindt… “Lilly ! Stop met piekeren en begin met leren!” zei ik, in mezelf.

Stef;

Nog heel even, nog heel even en ik zie Lilly terug ! Ik moet wel drie weken gaan werken bij mijn ouders, maar dat is het allemaal waard ! Ik heb ze niet verteld dat Lilly en ik gekust hebben, want anders hadden ze me waarschijnlijk niet laten gaan. Maar ze weten wel dat Lilly heel veel voor me betekend en daarom mag ik voor bijna vier weken naar daar. Lilly’s ouders waren meteen akkoord, want Lizzy en Lilly zeuren naar ‘t schrijnt al een tijdje dat ze me nog eens willen zien. De examens beginnen binnenkort, en ik heb er nog niets voor gedaan, ik zou er nu voor aan het leren moeten zijn, maar ik voel me niet zo lekker. Waarschijnlijk gewoon een verkoudheid, maar ach. “Als ik naar Canada wil, dan zal ik moeten leren !” zei, ik tegen mezelf en begon te leren.

Reageer (4)

  • Boulevard

    SnelVerder

    1 decennium geleden
  • ParkingEXIT

    Owyay xD
    Gogo (':

    1 decennium geleden
  • LostFlower

    skei sgoan jah :o
    okeej da was plat ><
    ik had dr ff zin in xD

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Snél Verder _O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen